Surreal Life
Jag bara inleda med att säga att ja, jag har inte mycket till liv. I alla fall inte på söndagar, då jag helst spenderar dagen med att glo på TV. Och nu är det såhär att jag bara undrar om någon annan har sett den totalt meningslösa reality-serien Surreal Life? Det går liksom inte att undgå, det kommer direkt efter 100 höjdare. Palla byta kanal (jag har ingen fjärrkontroll, kan bero på det). Iaf, vad är meningen med detta sjukt usla program? Gamla avdankade B-kändisar (bland annat MC Hammer och hon den där plugghästen från Beverly Hills 90210) som gör vad som helst för att stå i rampljuset bara en sekund till, som bor allihopa i ett och samma hus. Fyfan vilken usel idé, men samtidigt jävligt underhållande att se hur dom överskattar sig själv sjukt mycket. "Oh, I love my fans, you know, even though I have a lot to do, I always take my time to write autographs for them." Det är ett sånt där program som får en att må bra på det sättet att man kan tänka att man själv faktiskt inte är så jävla misslyckad om man jämför med dom. Oj, detta blev långt.
http://matildaberggrens.blogg.se
|