I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-09-22 12:17

STOCKholm Live!!

Tjena!
Kolla på Stockholm Live ikväll 21:30 tv2. Jag var där och såg showen i måndags. Peter Wahlbeck kommer köra en bögshock han kommer göra hellikoptern i tv, he he. Det va det sjukaste jag har sett. Och dom sjuka kurdenra skämtar om svennar och blattar, de är helt galna.

missa inte!

2004-09-22 12:49
det tänker jag inte missa, Wahlbeck for president!
.Whoopie we´re all gonna die.<br> <br>

2004-09-22 18:51
finns det inte nån typ irl fight film som heter stockholm live? eller e jag inne på helt fel nu? vad heter den isåfall?
Forumsignatur:

2004-09-22 18:59
finns en klotter film som heter sthlm live oxå .. så ni vet det ;)

2004-09-22 20:32
ja just det, det va därifrån jag fick namnet :) så vare..tac..men vad heter fighting filmen?
Forumsignatur:

2004-09-22 22:07
Peter är kungen, det har han varit alltid.
Men är det nån som minns Helmer (han med gul skjorta och röda hängslen)? Han kommer in som god tvåa på standuplistan.
Sen måste jag bara säga: Jacob Öqvist, vad är det för sopa egentligen?
dom k�rde upp sina benh�rda kn�n mot l�ret eller skinkan: mjukdelarna. Kanske var det puberteten, f�r mycket k�thet, f�r mycket �ngest?

2004-09-24 12:56
det här progget måste vara nåt av det sämsta som finns å kolla på..kvinnofängelset är tom bättre
..yes yes

2004-09-25 18:18
Jag tycker iofs att hela "en uzi flera osis" - ordleken var rätt skön.. men jag vill se mer av Özz!

2004-09-25 19:02
stockholm live är väl en graffitifilm????
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.

2004-09-25 19:10
samma namn ja..
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone

2004-09-26 13:21
Alla dessa invandrar VS svenskar-skämten var kanske roliga och busiga och också ibland kontroversiella för fem-tio år sedan, men nu är det riktigt djävla tråkigt. Kan de inte spela på några andra roller? "Höhö, det satt två hiphoppare bakom mig på tåget... de ba' 'FUCK YOU!'". Blri fan förbannade på de där, så djävla värdelösa.
Intressepenisen hårdnar!
Toastare

2004-09-26 13:24
han kopierade mer "tv4 mannen" från Pippirull på p3 än Pablo Fransisco...där hade vi ju en ren ripoff.
Jag skyller allt på Emma!
Toastare

2004-09-26 13:43
haha är det så? Trodde inte det var han...för rösten var inte exakt likadan.
Jag skyller allt på Emma!

2004-09-26 13:45
shan e den bästa
Drick Mjölk! *Muuuuuuuu*!!!

2004-09-26 14:30
Pablo Rip off..

Wahlbeck kan gå o hänga sig..

2004-09-26 15:25
stallion P21

ehh... Wahlbeck gå å hänga sig? Varför? För att han är Sveriges bästa konstnär och ståuppkomiker?
dom k�rde upp sina benh�rda kn�n mot l�ret eller skinkan: mjukdelarna. Kanske var det puberteten, f�r mycket k�thet, f�r mycket �ngest?

2004-09-26 15:29
hehe de flesta komikerna där har rätt tunt material de kör med.. känns som att skämtet är slut innan poängen kommer riktigt...

wahlbeck är bra ibland.. lite töntigt det där med bög grejen.. kändes lite pinsamt..

2004-09-26 21:33
wackcent P20

Du tror inte att det var meningen att det skulle vara pinsamt?
Fjönte Jönsson är ju en passning till Stefan & Krister, Hjalmar och all bondhumor av den typen.
Det är meningen att man ska sitta högröd i TV-soffan och skämmas.

Jag rekomenderar alla att köpa "står upp für alle" för där visar Peter både sin klass och att det är hjärna bakom allt han gör.

Sedan är han däremot en idiot i verkliga livet och förtjänade säkerligen att få stryk på Spy bar.

2004-09-26 22:26
Var på norra brunn i fredags å kolla på revolution, så jävla roligt. Fast han Mårten Andersson körde rätt mkt av det matrialet han hade på Stockholm live, men det spela inte så stor roll, han andra skämt var riktigt roliga oxå, kort sagt, ni som kan,gå å se den, tror dom kör 2 veckor till...
New Zealand Why not?