I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-09-10 00:50

Jay Leno. NU!

Ellen DeGeneres är för tillfället gäst på The Tonight Show, och hon sitter tillsammans med Jay Leno och snackar skitmycket skit om Europa.
Exempel på urdrag av konversationen:
"Har du varit i Europa?"
"Ja, en gång. Det är som en dålig dag på Disneyland."
"Okej, var i Europa var du? Paris eller London?" (som om att det bara finns 2 städer!)
"London."

Dom snackar skit om maten, om folket säger att på sedlarna i Europa så är det folk som har sex. Inte bilder på gamla presidenter, utan folk som har sex och kvinnor som trycker upp brösten. Porr-sedlar, med andra ord.

Vad är det med amerikaner, egentligen? Man ska inte dra alla över en kam, men människor som Jay Leno och Ellen bör väl ändå spegla amerikaner i allmänhet.

Om hela USA kollar på det, vad är för bild som sprids? Det är fan sanslöst. Och ja, jag visste att USA var CP innan jag skrev tråden. Men jag satt precis och sa att "Åh, Ellen. Hon är skön."
Helt ändrad bild nu. Bajs.

0034

2004-09-10 01:09
Det är ju korrekt det hon säger.
"Get up, boy. I bet you can squeal. I bet you can squeal like a pig."

2004-09-10 01:16
Öh, vad är korrekt?
0034

2004-09-10 01:23
hahah äh, det var ju kul

"Ursäkta? Jag beställda inga ålhuvuden" HAHAH
"I lay chicks like mother goose"

2004-09-10 01:25
det skönaste tyckte jag var att de snackade om franska pengar precis som att de hade missat grejen att nästan hela Eu har samma valuta. jag har aldrig gillat ellen så jag zappade över till 60 minutes på danska tvåan istället :p

To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2004-09-10 01:32
När min tjej, som är från usa, skulle flytta till Sverige, gick hon för att klippa sig, då frågade hårfrisörskan henne om hon skulle köra i sin bil hit.
Anywhere you go I am going to find you And every time you flow I'll be right behind you Just to let you know and constantly remind you You can never be as dope as I am
God-damn

2004-09-10 11:36
dumle P19:

Äh fan, vi kan bjuda på det, vi kan skratta åt dom, just för att dom är så jävla dumma...

Amerikanska åsikter väger inte mycket nuförtiden ändå, dessutom vad fan har vi för uppfattning av amerikanarna?

Eftersom att vi i Europa i största allmänhet har mer vett i skallen, skulle nog USA gå under i en diss-battle!;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-09-10 11:47
tänk på att det programmet är från cali och dom är inte kända för sin öppenhet eller bra sätt att tänka.
Whoa.nu's enda B-kändis 2003.

2004-09-10 14:00
hmm är inte Jay Leno Europeé då!!!!!!!? han e la fårn italien så han ska fan inte säga nått..
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice

2004-09-10 14:18
Han är halv-italienare, och hans farsa eller vad det var lär nog vara invandrare bra många generationer bak i tiden, den itelienska invandringen i USA(den största) var väl nästan för hundra år sedan. Men italienarna var väl väldigt noga med att bara gifta in sig i annat italienskt blod. Iallafall i Jungle Fever. :D
Intressepenisen hårdnar!

2004-09-10 14:25
äh va fan...Bara kul...Skrattar om en europeisk stand-upkomiker skämtar om USA...
Skåne!<br>"Ninka! hon hjälper ju tjuvarna att spana ju!"

2004-09-10 15:22
Ellen DeGeneres är en jävla äckliga slampa som cashat in på sin sexuella läggning.
I, Rowboat

2004-09-10 15:41
General_Krog P20

Ehhh... hon var ju heterosexuell först när hon slog igenom sen när hon gick ut och sa att hon var gay blev det ju ett stprt uppdåd i Usa och hennes show blev bojkottad. Hon blev ju helt utmobbad i branschen för att hon var gay i början.
Vaddå?.. Varför är det bara jag som ska va kär i dig om inte du e kär i mig?

2004-09-10 15:42
Det betyder ju inte att hon kan ha cashat in på det för det?
Intressepenisen hårdnar!

2004-09-10 15:57
finns det inget bättre att göra en fredagseftermiddag?

2004-09-10 16:11
Vad är det med amerikaner, egentligen? Man ska inte dra alla över en kam, men människor som Jay Leno och Ellen bör väl ändå spegla amerikaner i allmänhet.
genom att skriva det där så förlorade du fan all rätt att klaga på hur andra generaliserar. så Kristian Luuk och Babben Larsson speglar svenskar i allmänhet? mjääääe...

2004-09-10 17:02
och alla amerikaner är inte som michael moore beskriver de i sina "dokumentärer". jag vill oxå göra en film där jag interjuvar skådespelare och sedan dumförklarar ett helt land. kanske tar afrika.

2004-09-10 17:03
afrika är ju inte ett land men nått land i afrika.

2004-09-10 17:33
höhö george bush sa väl typ "the country of africa blabla" nångång
I, Rowboat

2004-09-10 18:27
Jay L och El D.. det verkar jobbigare att skriva så än dom riktiga namnen.. eller? ingen kallar ju dom för det, skitsamma..
Det finns ju sexuella bilder på euro-mynten allafall, Sverige=fallos.. osv..

2004-09-10 19:23
Big Jay och Dyke El då kanske? :P

2004-09-11 13:24
Det finns ju sexuella bilder på euro-mynten allafall skojar du det är ju bara ett sammanträffande...om än ett roligt sådant

Why Norway should join
Skåne!<br>"Ninka! hon hjälper ju tjuvarna att spana ju!"