I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Idol 2004 - Seriöst?

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2004-09-09 16:59

Idol 2004 - Seriöst?

Men ojojoj vad alla snackade om Idol, Idol, Idol, Idol..
Och det skrev om Idol, Idol, Idol, Idol..
Tillslut kunde jag inte bärga min nyfikenhet - jag måste ju ha NÅN koll på vad folket snackar om.
Så jag slog på teven och såg nästan ett helt avsnitt.
Jag hade hört att många var upprörda över hur juryn så brutalt och känslolöst sågar de stackars sökanden.
Och visst, det VAR på ett väldigt brutalt sätt de berättade för personerna om hur otroooligt dåliga de var.
Men tyvärr så kände jag inget medlidande, just därför att jag fann hela programmet överöst av sarkasm och jag var helt säker på att alltihop var fejk och att det inte fanns några "ledsna tonåringar som precis blivit dissade".
Men nu verkar det ju som att jag trots allt har fel??
Den lille blonde 16åringen menade kankse verkligen det han sa när han snyftade fram att han "faktiskt skulle skicka en demo till Bert karlsson". Och den lilla hobby-rebellen skådespelade kanske inte när hon trotsigt men så genomskinligt osäkert mumlade "Det tycker inte jag" som svar på tal när Juryn sa att hon sög på att sjunga. Om det nu faktiskt är ett äkta program så gör det hela grejjen mer..sevärd på nåt sätt. Grym? javisst. Men mer lockande att se på.
Men är det ingen annan som ens ööövervägt att programmet är fejk??? Folk känns så blinda nuförtiden..