åtta nya Beckfilmer?
Jag har hört ett rykte om att det skall spelas in 8 nya Beckfilmer. Kan någon bekäfta detta?
det stod det i någon tidning i en intervju med persbrandt.. så ja, det stämmer nog
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Filbunke Ja, i nån tågtidning? har för mig det med Blir så glad =)
föredrar filmerna med Gösta..
fri_da : haha exakt.. läste det i tågtidningen.. :) heter den inte Tågia eller nåt sånt till och med? hah..
Filbunke Kupé har jag för mig, hehe jo de gamla Beckfilmerna är bra fast de är ju tagna rakt av böckerna. Ingen kan spela Gunvald som Persbrandt, faktiskt. Sen må han vara ett svin i verkliogheten eller vad det är =) Fraodi Finns det så många? Shit mään, ar du inte sett Beckfilmerna? Kan inte få nog.
förutsatt att dessa 8 nya kommer blir det inte då hela 24 beckfilmer med Haber/Persbrandt ?
fri_da: att det är gjorda efter böckerna är ju just det som gör dem bra... de nya har ju inget med beck och göra.. och ja, jag gillar persbrandt men han spelar ju inte Gunvald precis.. liksom Haber inte spelar Beck.. de har ju bara tagit namnen :/
ja de kommer, och fan va kul de ska bli!
allt känns som massproducerat och krystat tycker jag..
Jo 24 blir det då..
Straight outta Hägersten!!
jo men dom e sköna..o gunvald är tuff ;)
fri_da Det är sant fast om man jämför Persbrandt med Gunvald Larssons karaktär i böckerna tycker jag att han gör det väldigt bra. Fraodi Ja, det är lite bull att det är lågproduktion så att dem måste spela in ca 4 stycken samtidigt med scener och allt. Fast de har väl haft ca ett års paus nu. Jo jag håller med dig fast jag blev glad för jag trodde inte att det skulle komma fler Beckfilmer :=)
fri_da: Är du skitzofren? Syftar på ditt senaste inläggs addressering :)
filbunke haha, oj då, du kan nog gissa vem det var till =) Fraodi haha bor du i skåneområdet så javisst. Faast det blir nog inget myz, du ska ju bli pappa ;)
fraodi damn, säg inte så, jag har hört det innan. Jajamänsan vi Skånska puddingar kan få det mysigt med eller utan mys.
__virre__ haha som om man inte ska det irl =)
fraodi det är nog lämpligt om du ska behålla titeln, nänä det är den heta lundensiskan som gäller va :)
fri_da: Jag är också ett väldigt stort fan av Beck. Läst alla böcker som kom 50-70 talet sett filmerna som kom efter dom och sen sett alla filmer med Gösta Ekman och Kjell Bergqvist och Rolf Lassgård, tycker dom inte är så bra då dom sabbar så mycket om man läst böckerna. Gillar heldre dom har nya, ny idé fast jag saknar den politiska vänstervridningen och den politiska satiren som var nyckeln i böckerna. Hur som helst, skönt med nya filmer! föresten, bästa boken är lätt Terroristerna, helt klart.
Forumsignatur <br>
fraodi whoas internetpimpande little Stuart ;) Zuky precis. Om man jämför ex Den vedervärdige mannen från Säffle aka Mannen på taket stör det mig så mycket att de har tagit alla repliker rakt av men det är ändå inte riktigt samma känsla..om du fattar
läste i metro för några månader sen att persbrandt var slut med beck filmerna.
persbrandt är värsta alkisen typ. han brukar vara på min morbrors resturang (kvarnen vid medis), eller inte nu längre för han dricker och blir odräglig och typ tafsar och har sej.
persbrandt äger =) haha typ 70% av alla ungdomar e alkisar då oxå eller? SUPA aja, men fett det kommer bli, dom som gjort e riktigt fetta ! SVENSK FILM !
Forumsignatur:
Gee... varför mer Beck filmer ?
"Whatever doesn't kill you simply makes you... stranger. "
one_mic P15: rätta mig om jag har fel...men har inte han gått ut i media med att han har alkoholproblem??
han har väl inte fylleproblem längre? men man hr ju hört om hans dräggiga krogrundor
Vintern är räddad! :) tack Frida för informationen!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aija din tönt, visste du inte ;) tssssssssssss
*wiieeeeeee*
Ming Li-suck sucky 5 $!
hihi.. hej frida! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.