I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Pojken i koma med kikaren??

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2004-07-18 14:31

Pojken i koma med kikaren??

En serie som gick för massa år sedan. en snubbe som inte har har någon farsa men som har en teleskopkikare i minne av honom. sedan faller ner från träd och hamnar i koma. då hamnar i en värld som leds av barn. han ska hitta någonting eller något i denna värld. vad fanken heter serien?

BANG!

2004-07-18 14:34
Åååååh, den där serien! Jag vet vilken du menar, men jag kommer inte ihåg vad den heter eller nåt... Den var fan bäst! Jag vill också veta!
He Who Professes The Faith Will Excel: And To Whatever You Accustom Yourself You Will Grow Accustomed To. <br> Blessing To The Reader

2004-07-18 15:42
Lillsyrran och jag följde den och den var hur grym som helst.. Men sedan tog sommaren slut, men inte serien och jag fattade aldrig när den fortsatte. Men iaf så vaknade han väl ur koman och då var det ändå inget kul? Kommer inte ihåg namnet, men skulle gärna se den igen.
Göteborg på låtsas.

2004-07-18 15:48
Den gick väl i repris för några år sedan?
Det var ju med en tjej som var hans kompis som hittade honom när han hade ramlat ner från "kojan" i trädet.Hon gick på kryckor.....JAg kommer inte ihåg vad serien heter...
Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen. Du får inte ha mer än tre lik i din forumsignatur för att det inte ska ta för stor plats.

2004-07-18 15:56
jag hatar sånt här...vet vilken du menar, man kommerinte ihåg vad den heter
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2004-07-18 16:17
www.imdb.com

så där ja...
He Who Professes The Faith Will Excel: And To Whatever You Accustom Yourself You Will Grow Accustomed To. <br> Blessing To The Reader

2004-07-18 18:14
Nån som vet hur den slutar?
"Bara för att du är ful ska du inte tro att du slipper undan"

2004-07-18 20:24
den minns man ju såklart..
minns avsnittet med dom galna rullskriskogrejerna..
samt.. nått tåg lr nått dom åkte i nån tunnel lr vare va..

cry me a river!
--> thcrew

2004-07-18 20:39
Hans farsa kom väl och väckte honom mitt i natten lite sådär i smyg, sen stack han bara därifrån så killen blev fett galen så han blev nedsövd igen och hamna i koma en gång till...