I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Cofee and cigarettes

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2004-07-11 20:55

Cofee and cigarettes

Nån som har sett den? Tycker den verkar fet och undrar om det är värt att lägga 85 pix på att se den på bio?

Ta av dig din tjockisdräkt!

2004-07-11 20:57
eru?
I don't want to cause no fuss, But can I buy your magic bus? I don't care how much I pay, I'm gonna drive that bus to my bay-by. iwant it...I want it...I want it...(You can't have it)

2004-07-11 21:53
såg den i förrgår, den är jävligt värd alltså. gå och se på bio, värt pengarna utan snack.

2004-07-11 23:51
vad heter dom gamla filmerna?

2004-07-12 23:26
Labour day, Ghostin bustin motherfucker Bill Murray!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-07-13 12:24
Det är king att Rza och Gza är med i den!
http://duckdown82.tumblr.com/

2004-07-14 11:02
lydde era råd och pröjsade för den på bio, helt klart värt det. Fantastiskt underlig film..

Tom Waits är kung

2004-07-14 11:25
Überphet rulle!

När Bill Murray dricker direkt ur kannan höll jag fan på att ramla ur stolen haha

SE DEN!
Taikon - The Bastard Formerly Known As Mad-P <br> "What was your dick doin' in the milk man..."

2004-07-18 14:40
Otroligt rolig! Jag skrattade så mycket att jag grät!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-07-22 11:36
damn har bokat biljetter till ivkäll...nu gällere bara att hitta nån som vill gå...men alla e ju så jävla dumma i huvudet kanske ska skaffa mig nya polare
"en svart vit film där dom bara sitter o pratar o dricker kaffe o röker..mm kul!"
jag tror att den e bäst...och nu är det t.o.m bekräftat eftersom ingen har haft nått dåligt att säga!!!....
fan va grymt
hej!

2004-07-22 11:52
orkade bara se 10 minuter, kanske ska ge den ett försök till

2004-07-22 19:56
ars antiqua F23

grejen med de flesta episoderna är ju att det är kända människor i udda situationer... Och den scenen med de äldre männen som skålar för frankrike på 20-talet är enligt mig och alla jag talat med bland de bättre i filmen och jag känner inte till någon av skådespelarna där.

Vissa filmer gillar inte alla, men försök inte berätta för oss varför vi gillar den.

antzilla P20

Han har bland annat gjort "Down by law" med Tom Waits i huvudrollen och filmen "Mystery Train", filmen ingen sett men vars affisch alla har sett...

2004-07-22 20:49
många av episoderna innehöll prettoskit, egentligen så pass mycket prettoskit att jag inte borde gilla filmen. Det enda jag tänkte under den första halvtimmen var "jävlar vad det här känns som en pretantiös skolpjäs..."

men allt eftersom filmen gick insåg jag att det fanns meningar och diskutioner jag kommer minnas för livet, även om annat personerna sagt redan försvunnit ur mitt system. Vad som även gjorde filmen så fantastisk är hur episoder som är nästan 20 år gamla knyts samman med sånna som spelats in för bara några månader sedan.

Och om inte annat är det skönt att se en film utan färger, hastiga rörelser eller fler än fyra olika kameravinklar. Det här är precis vad Mtv-generationen behöver...

2004-07-22 21:49
den verkar oneklig intressant, ska ses
12.

2004-07-22 23:57
grymmt bra film...

någon som sett andra filmer av Jim? var tvungen att hyra ghost dog idag o den var aight..

Night on earth var riktigt fet ocksåå,,,

holla back..
FREEE ROBBADUBBBB!

2004-07-23 03:19
kortfilmerna från 80talet är svinroliga. jag ska se den här snert älltså.

2004-07-24 21:52
Handuppräckning! Vilka är trötta på folk som ställer frågor utan att ha läst tidigare inlägg?

2004-07-25 01:08
Gillar en scen ruskigt mkt.
Det är väll den tredje eller nått, där "maffia" nissarna snackar och ungen kommer in och vill ha pengar utan att säga nått.
Annars så var filmen inget att hänga i granen enligt mig.

2004-07-30 16:36
Helt ok att ligga och titta på skulle aldrig få för mig att betala för att gå se den på bio .. funkar verkligen inte ..