I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Harry Potter diskutions frågor. [spoiler!!!]

Hobby & Fritid - Kultur & Media

   

2004-06-16 19:42

Harry Potter diskutions frågor. [spoiler!!!]

frågor att diskutera:

* vem dör i sista boken. klart är det att en av de två huvudpersonerna gör det. men vem ni-vet-vem eller Harry?

*är sirius verkligen död? eller lever han bakom slöjan alt. "beyond the viel". det tror jag. då harry och Luna Lovegood hör röster där bakom.

*hur kan dumbledore veta allt som pågår?? i bok två påstår han att han aldrig lämnar hogwarts då det fortfarande finns de som är lojala mot honom. men hur kan han veta vilka som är det och hur håller han koll på allt???

jag läste att han han kanske ser ut genom chokladgrode korten. då habn säger tt han struntar i om dom sparkar honm bara han får vara kvar på dessa kort som med följer med chokladgrodorna

*har harry en släkting förutom dursleys...? i början av OotP så slår dudley och hans gäng ner en kille som heter Mark Evans . Evans är ju även Lily Potters ursprungsnamn

* vad döljer det sig bakom den där dörren i mysterie avdelningen som innehåller extrema mängder av harrys kraft och det voldemort är rädd för???








detta kan verka töntigt, och det är det. men det vore kul och veta vad andra tror om dessa frågor som jag ställer mig själv.
så det vore trevligt om ni kunde hålla det någorlunda seriöst.

Fundera ett tag på persiljan. Och medan du gör det står jag här borta och går igenom dina saker