I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

engelska humor-serier

Hobby & Fritid - Kultur & Media

   

2004-06-15 21:25

engelska humor-serier

nu kommer en massa fruits droppa serien alla har hört och sett på svensk tv men skit samma. jag skriver flrst så därför kommer alla att läsa vad jag skriver. anyway något alla måste kolla upp är:

bo' selecta! satir-program med craig david, michael jackson(bästa), britney spears och en massa till. sedan är ju the bear med som är kåt som få. bo' selecta! finns på dvd så kolla upp det.

sedan har vi pheonix nights . handlar om brian potter(peter kay) som är rullstolsbunden och har en nattklubb med bingo och en massa annat kul. helt sjukt roligt. tar en stund innan man kommer in i det men sedan skrattar du bara du tänker på skiten. finns på dvd så kolla upp det med om du vill vara lika häftig som mej.

shameless är det sjukaste jag sett. handlar om en familj i liverpool med alkolist-farsan frank i spetsen. sedan är det väll typ 6 kids han tar hand om. helt sinnes verkligen. det är under sista kvarten omoralen verkligen visar sej. borde komma ut på dvd snart eftersom de snart börjar med andra serien. aight.

alla program visades på TV4(england). it's proper bo' i tell thee!