I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-06-04 01:34

Ninja Mission

OJ OJ OJ !!!
Här har vi en BRA svensk film! Måste vara den ända bra rullen sverige har lyckats producera någonsin.

Ja, filmen är lika cool som titeln antyder. Biljakter i volvobilar, K-pistar, ninjas, brudar, ryssar, helikoptrar, action, blod - filmen har allt. Gjord 1984 av Mats Helge, som nu bor i england pga för mycket skulder.

Nån annan som har sett den? Jävligt grym film iaf...

2004-06-04 02:29
illusion P21

29:- till och med :)

Jag ska beställa den imorgon. Funderar på att beställa alla dom har på lager, sen sälja dom dyrt när alla har fattat att filmen är så grym.
Manager

2004-06-04 08:22
Hehe, har den på VHS, köpte den för en massa år sen.

Filmen är...ja, vad ska man säga....dålig på ett bra sätt, hehe..

Varför heter den Ninja mission egentligen?
Redline!
Manager

2004-06-04 08:40
Bassoua: Har du sett filmen? Om inte så kan jag meddela att det inte finns några ninjor med i filmen.
Redline!
Manager

2004-06-04 09:04
Bassoua: Nej. Berätta.
Redline!

2004-06-04 11:47
"Is hearing impaired and has trouble breathing after all the smokey explosions in his films." - www.imdb.com

russian terminator/ninja verkar också underbar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-06-04 16:53
Dr.Octagon
Inga ninjor? Det är ett helt gäng ninjor ju. Bara för att dom inte är från asien så betyder inte det att dom inte är ninjor ;)
Och kom inte o säg att dom inte är ninjor för att ninjor är si och ninjor är så. För dom har ninjadräkter, kaststjärnor och är jävligt farliga. Det räcker, iaf på film.

Dark_Rhodez P24
Ninja Mission 2000.. Vet inte om jag vågar bli besviken innan jag har sett den. Brukar inte gilla remakes, men om nån väljer att göra en remake på den här filmen så måste dom iaf ha lite vett i skallen

Du råkar inte veta var man kan få tag på mer info om projektet?

2004-06-04 16:54
Ninjor? det kanske heter Ninjas...? :P

2004-06-05 04:14
Dark_Rhodez P24
err.. kanske missuppfattade lite.
så, har du nån mer info om uppföljaren?