I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Day after tomorrow!

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2004-06-01 09:20

Day after tomorrow!

Synpunkter och åsikter om den eventualla framtiden som filmen visar upp!

Looks for a world wich sees beyond black and white!!!

2004-06-03 19:05
clam P18.

Mycket intresant, det får vi börja disskutera här. Personligen tror jag inte den bilden av får frammtid är allt för långt bort. Dock att det skulle gå så fort som i filmen njae tror inte det. Men själva fallet att det kommer en ny istid den tror jag på. Vi förbrukar allt för mycket och allt för fort för att naturen ska hinna återhämta sig.

2004-06-13 12:11
SAN.

Jo nog tänkte jag ge dig några sånna alltid. Men för det första så borde kanske jag inte ha tagit upp just denna fråga under denna kattegorin. För det andra så tycker jag frågan är mycket viktig att ställa oss eftersom det kanske inte direkt berör oss men våra barn eller barnbarn. Vi förbrukar allt fortare jordens resurser och det kommer i längden inte kunna fortsätta som det gör idag. ( Har inte specialliserat mig på ämnet utan drar bara slutsatser på det jag har hört, säger inte att jag drar rätt!). Men med tankte på luckorna i ozon lagret osv så borde man disskutera denna fråga oftare och mer seriöst.

Personligen tycker jag du ska skicka dina klagomål via medelanden och inte sätta in dom här det är inte fair enligt mig. Trodde inte man fick smutskasta folk i whoa men kan ju ha fel. Så vill du klaga på mig så skicka meddelanden om så är fallet.

2004-06-13 22:47
SAN.

Märks ju att folk på whoa är inte så smarta som man försökt påvisa i en tråd i Blandat.

Om det inte var menat till mig ber jag om ursäkt, men det var så jag trodde det var menat.

2004-06-14 13:34
SAN.

Hoppas att det inte lämnade några ärr?

2004-06-15 13:05
SAN.

Det var tänkt som en fråga om du skulle hysa agg ja, men nu är vi cool hoppas jag!

2004-06-19 00:03
såg den hos en kompis..var inte alls som jag hade tänkt mig...blev faktiskt besviken...såg inte ens slutet...mmmmm...så kan d gå....
Ming Li-suck sucky 5 $!