Van Hellsing
Har fått reda på att kritikerna har sågat denna grymma film, vilket hån mot oss riktiga filmkännare. Nej men seriöst den filmen måste man ju se, två timmar och 12 minuter ren action.
Looks for a world wich sees beyond black and white!!!
Vad har du tagit???
"Det är som att sparka boll mot ett plank, det är kul ett tag men det håller inte i längden." Cobra angående onani
lycka till med att döda alla monster i hela filmhistorien på två timmar.
I, Rowboat
Den var inte kass, men inget jättekul heller. Lagom bra typ .. Inget jag kommer se om.
Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams
gud asså vilken smak har ni igentligen, filmen var underhållande period. Helt klart värd att se.
alltså... vad är den för gnälliga små kryp här hänger... van helsing va årets hitills bästa film... nu säger det iofs inte så mkt... eftersom troja, spiderman 2, punnisher å hellboy står på tur... hur som... den var hur bra som allra helst...
florense : tror du att vi är helt dum i huvudet eller? :P men den serien heter väll bara hellsing? jag tyckte filmen var tung iaf.
History is made by those who break the rules.
florense: bram stoker's dracula var inte innan mangan då...!?
-- J Sports, Sthlm -- Ain't a question now, it’s a guarantee They say I think I'm the shit, pffffff well apparently
Van Hellsing är den personen som dödar greve Dracula i Bram Stoker's Dracula, som är skriven under romantiken. Ganska långt innan mangan kom alltså. Kan ju också säga att filmen verkar vara det sämsta Hollywood lyckats åstakomma på ganska lång tid faktiskt. Hela idén är hur löjlig som helst, och när man ser trailerna blir man bara ännu mer övertygad om hur dålig den verkar vara.
Apeman P26. Tackar.
Av reklamen verkar monsterna hålla ren "herkules kvalitet2 o bara det är avtändande. Sen att ha "Wolfman"!? Dracula o frankenstein i samma film måste ju ge extra minuspoäng
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hiccory P18. Frankenstein var väl lite väl mycket men det som faktist fick mig att höjja på ögonbrynet var väl ändå doktor jekyll och mister hyde. Han var inte bra gjord och enligt mig passade han inte alls in.
"vilket hån mot oss riktiga filmkännare." Haha..det är ett hån att du ser dig själv som en filmkännare. Den här filmen får nog hamna i samma plats i soptunnan tillsammans med Mumien 1 & 2, Daredevil, Resident Evil o bla bla bla...
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------
den e FÖR hypad!! de flesta som blir är det brukar vara dåliga...hehe
Beyond K-Line, barely got our money back!
van helsing mycket bättre än Hellboy kan jag säga, iofs så såg jag Helsing på bio o hellboy på tv, men men.
haha.. sånna här filmer går inte alls att gämföra på samma skala som "riktiga filmer"... det kan vara fett kul att titta på monsterslackt i 2 timmar. Säger bara Fredag den 13'e filmerna, fett skojj! Sen att de inte är särskillt bra, dramaturgiskt, eller på de flesta plan... det är en HELT annan sak. Det är underhållning... utan pretantioner... tycker att det är charmigt.
jum_jum: varför har du sett alla dom filmerna då? du tyckte mumien 1 va keff, men du ser ändå 2:an? antingen diggar du dom, men måste säga motsatsen för att verka smart eller så är du bara dum strait up. filmen va helt ok, hyfsad underhållning, och det är precis vad den är gjord för.. underhållning, inte att bli upplyst om situationen i angola eller frankrikes utrikespolitik eller nåt.
-- J Sports, Sthlm -- Ain't a question now, it’s a guarantee They say I think I'm the shit, pffffff well apparently
såg ett klipp på jay leno, och visst den är snyggt filmad men special effekterna vbar så jääävla fuuuuula! såg ju ut och ett fult tv spel.
Mono P21 Jag kollar på alla filmer jag kommer över, även om jag inte har höga förväntningar på de flesta. Så enkelt är det.
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------
Haha så jävla dålig den var, men nästan lite charmig just därför. Samtliga skådespelare sög, utom typ munken Carl eller vad fan han hette. Dracula såg mest ut som en avdankad rockkritiker. De "sexiga" vampyrerna hette Maruschka. Van Helsing själv framstod mest som ett pucko, och kärleksrelationen som skulle vara romantisk eller nåt var fan ett skämt. Det sämsta i hela filmen var i början när princess Anna landar grensle över Van Helsing och man ska tycka att det är erotiskt. Bäst var "Igor" som stönade så fort han rörde sig, jag ska fan också börja låta så när jag är ute och går. Så jävla värdelös. Gå och se den allihopa!
watch me dolly dick it scotty watty cop it to me big microphone hippie hit poughkepsie crispy chicken verbs throw up a stone richie!
ärligt talat så ser filmen ut som Scooby-Doo filmen :D
You guys suck im going home. ;)