I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Battle royale sjukaste filmen?

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2004-03-11 14:02

Battle royale sjukaste filmen?

Battle royale är en japansk film där en klass elever blir satta på en ö med 3 vattenflaskor en bit bröd och ett vapen.
vapnen kan variera från shotgun till grytlock och kikare!?
med dessa vapen ska dom döda varandra tills det är en kvar vilken får åka hem till sin familj igen

Headtsa hoes in the hajjause......!!
Manager

2004-03-11 14:04
Battle royale är knappast den sjukaste filmen.
Det finns en del grova plotholes, men den är bra ändå....dock tycker jag slutet är kasst.
Redline!

2004-03-11 14:11
om jag hade fått 50 öre för varje gång någon postade en sjukaste filmen-tråd....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-03-11 14:32
så skulle du vara miljonär rethink P18

2004-03-11 15:50
grym film är det!
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!

2004-03-11 15:55
tycker att filmen är ganska dålig men fett cool..sen den där bruden i gul jogging overall är sjuuuukt snygg!!! va kär i henne i två veckor typ :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-03-11 16:42
Karl-Kapital - förihelvete, vad sysslar du med?
damn, what's wrong with my generation?
we was the cream of the crop but it seems we've been robbed
that's what happens when you trade in all your dreams for a job

2004-03-11 16:43
Fattar inte varför alla ska leka så jävla äkta och säga BR2 suger så jävla hårt hela tiden.

Den är bra och en värdig uppföljare, och kom inte och säg att det inte ens är samma person som gjort den för det är det, han skrev den och höll på med den tills halva ungefär då han dog och hans son tog över, men har svårt att tro att sonen skulle ta halva manuset och förvränga det något så bizarrt från sin faders verk.

2004-03-11 17:28
Den är ju i alla fall jävlans bra. opch så sjuk är den inte, sett värre saker
12.

2004-03-11 17:32
LittleJohnny - den är varken bra eller en värdig uppföljare, den är inte ens värdig dess namn
12.

2004-03-11 23:47
Arlomeion.. LOL, ja Freddu got fingered är fan bland de fulaste filmerna jag har sett..
Göteborg på låtsas.

2004-03-12 00:06
suicide club är rätt galen den också.. nån som sett den? introt e mycket sjukt :)
VARNING! AV FÖR MYCKET SPRIT BLIR MAN FULL. //Tobaksbolaget

2004-03-12 00:09
Suicide club har jag sätt. I asiatiska filmer som är sjuka vill jag även slå ett slag för Ichii the killer och human porkchop (fast den sistnämda är bara hemsk)
"i worship a god with an elephant head" /King Mob

2004-03-12 01:11
haha jag tyckte den va skön ju... gillar när dom är där i tornet o killen e fastkedjad, o den där blyga tjejen ska förgifta killen med kaliumcyanid, men nån annan tjej äter maten som skite va i... sen så skjuter alla ihjäl sig så bara den blyga tjejen överlever... sen begår hon självmord... haha den scenen va så jävla skön!
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"

2004-03-12 10:40
DEn är förövrigt nåt av det bästa som har producerats..
Jag skakar i dockskorna...
Kriget kommer!

2004-03-12 13:00
Battle Royale kan man väl knappast kalla sjuk?
en av mina favvorullar, den är... rolig ;)

Visitor Q däremot, gjord av han som gjort den någorlunda sjuka Ichi The Killer... den kan man kalla sjuk

2004-03-12 13:22
Suicide Club e klart sjukare.. också japansk :) rekomenderas!
- Your Personal Designer -
Contact me For Designs

2004-03-12 13:28
vad sa karl-kapital i början som var så hemskt?
"Butters...I hate you with every inch of my body..." - Cartman

2004-03-12 14:46
jag tycker inte scenerna är sjuka, utan själva handlingen, att bli satt på en ö med lite mat och måste döda sin klasskamrater för att själv överleva, men tänker om man själv vart satt i den sittsen, va man skulle göra, skulle man kunna döda en kompis som man känt många år? det är just handlingen som är sjuk.
History is made by those who break the rules.

2004-03-12 23:52
håller med
Headtsa hoes in the hajjause......!!

2004-03-13 01:21
"Tänk er själva in i.." och dylika kommentarer.
bullshit. Med dom tankarna så skulle nalle puh kunna framstå som "sjukaste filmen";

"AzzÅ! typ tänk om ni var i situationen, att ni var en minigris av tyg och omringades av 500 talande kaninungar, en talande åsna och en gul, talande björn som skulle poppa dig såååååå lätt för en burk honung!!!!!1"
iiiii

2004-03-13 02:22
word :P