Black flicks (Filmer med afro amerikanska skådespe
Nån som vet nån film som kan bör läggas till i listan här nere... bara black flicks hör dit som ni ser, mest filmer med rappare å dylikt ... peeejz ( by the way d här e alla jag sett, jag undrar om d nån som jag missat, jag gjorde en snabb rank medans jag va på g och kommenterade lite :P) Paid in full - 4/5 Camron äger, mekhi också State property - 1/5 keff... varför ska roc a fella göra film? Paper soliders - 3/5 den här va riktigt rolig... Juice 5/5 Yeah im crazy.. But i dont give a fuck... *ryser* Menace 2 society 4/5 En av d bästa gäng filmerna Belly 4/5 Tung som fan... hype williams gjorde ett bra jobb Boys in da hood 3/5 Överskattad.. helt ok film.. Hot boyz 0/5 Ser inte den här filmen You got served 2/5 b2k å grabbarna... brud film antar jag.. Honey 2/5 Jag e kär i Jessica alba :P Barbershop 1&2 3/5 båda är likadan... inget spec Def jam's How to be a player 3/5 Rolig... Ghettoblaster aka (orka...) 5/5 Klassiker Gridlock + resten av pac filmerna dom e inget spec... Bones 1/5 Tråkig Black n white Löjlig wigga film med Wu-tang... My babys daddy 3/5 Anthony anderson äger Baby boy 3/5 Tyrese spelar rollen som va menad för Pac, tyrese e lite halv gay mellan åt, annars hetl ok film Tupac Ressurection 5/5 Tyngsta dokumentären jag någonsin sett... Period! The wood 4/5 Kolla på den med din flickvän.. den e mysig *fniss* :P The wash 1/5 Rutten... 8-Mile 4/5 Em överaskade mig... Notera att 50cent står i publiken i början i the shack ;) 2 can play that game 2/5 Ännu en film att se med flickvännen Brown sugar 4/5 med flickvännen.. mycket bra film btw Love & Basketball 5/5 Bästa kärleks historien någonsin..*snyft* i slutet...:P Da hiphop witch 0/5 se inte den här!!!!, även om: mobb deep, benzino, jarule, eminem, dmx rah digga mm är med i den... THats it... såklart har jag väl glömt nån och jag pallar inte skriva upp jarule filmer och dmx filmer hehe yall know... ;) jag tror fan jag sett alla filmer i den är kategorin... tipsa gärna om d nån ni inte tror jag sett.. peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|