Metal Gear Raiden Revengance Rising etc. Metal Gear Solid 5? Tror iofs inte att det kommer. GTA5. Var skeptisk till att de åkte tillbaka till Hollywood först, men SA är ju det bästa spelet i serien så varför inte? Tomb Raider ser intressant ut. Har aldrig varit ett fan men det här ser bra ut. Får Uncharted-vibbar. Synd bara att de ska lägga resurser på en multi som ingen kommer ägna någon ansenlig tid åt. Det sänker förväntningarna en aning eftersom risken nu finns att det blir ett 8-10 timmar kort äventyr med dåligt omspelningsvärde (jag, cynisk?) God of War är ju en grym serie. Älskat samtliga spel hittills men det här, vad det nu blir, kommer lite för tidigt. Testar multi-betan och den är väl sådär. GoW är inget multispel, kanske i form av co-op. Spelet kan alltså bli bra men nu känns det som att man bara släpper ett extra spel för att mjölka fansen lite. Banan i betan är exempelvis helt återanvänt material från GoW3. Om det blir en massa sånt i kombination med en kort kampanj pga multi blir jag besviken. The Last Guardian. Om det kommer. Någonsin. The Last of Us och Beyond: Two Souls lär bli riktigt bra. Watch Dogs tror jag inte dyker upp förrän 2014. Men det dyker upp på den här generationens konsoler.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?