I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[360] NHL 13 EA SPORTS HOCKEY LEAGUE

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

   

2012-10-16 13:25

[360] NHL 13 EA SPORTS HOCKEY LEAGUE

Hej alla NHL 13-spelare! Jag är en grabb på jakt efter ett lag för spel i EASHL (EA SPORTS HOCKEY LEAGUE alltså). Under ett par veckor har jag spelat drop in-matcher och nu börjar jag ledsna på beteendet bland spelare i den typen av matcher. Det jag söker efter är ett lag (eller några som är intresserade av att skapa ett lag) där bra spel är en grundsten. Som det är nu spelar jag drop in-matcher där ungefär var femte match har något vettigt att ge mig, medan resten av matcherna är fyllda av spelare som hoppar av vid minsta motgång, spelare som tar pucken och försöker åka igenom hela motståndarlaget och försvarsspelare som inte spelar försvar.

Är det någon som är med i ett lag som behöver tillskott? Jag är beredd att spela på vilken position som helst, även om målvakt inte är min högsta önskan. Annars, är det ett gäng whoaiter som är sugna på att starta ett lag? EASHL-läget är enligt mig oerhört bra, men jag tröttnar pga dåligt organiserade matcher/lag.


Tack på förhand!