I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2012-10-02 22:42

[360] FIFA 13

Jag har märkt att att det hackar till lite ibland när man spelar, ska det vara så eller? Blir så när jag spelar mot polare, inte över live alltså

http://duckdown82.tumblr.com/

2012-10-03 12:18
kör PS3 och spelmässigt borde det inte vara nån skillnad, och det har ju blivit mycket bättre. ända problemen jag haft det är att spelet fastnat nångång när det ska ladda upp onlinematcher, och att fixa onlinepasset. är tvungen att skriva in det varje gång jag ska spela.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-10-03 17:22
Jag har haft en del problem med att jag fastnar på laddningsskärmen före matchstart men det har blivit bättre de senaste två dagarna.

Förhoppningsvis släpps det en uppdatering snart som tar bort de värsta felen.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2012-10-04 09:58
Det "rycker till" speciellt innan matchen ska börja när man ska göra dom där övningarna och i matchen precis innan det blir frispark typ.
http://duckdown82.tumblr.com/
Poet

2012-10-04 15:53
nån som har ett lag jag får joina? :)

ps3

annars får ni joina mitt. FC Formsvacka. bara jag där nu, behöver minst 2 pers för att få spela :/
"life's a garden, dig it."
Admin

2012-10-05 23:29
Det ska tydligen vara en del problem med onlinesegmentet av Fifa 13. Lär väl patchas nån gång.

Så jävla sugen på det här men får inte köpa förrän skolarbetet är färdigt. Jävla självdisciplin... eller om det handlar om att jag vet att jag saknar disciplin.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2012-11-28 00:49
nån som har en klubb man kan joina?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.