I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[PC] Might and magic heroes 6

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2011-10-14 19:57

[PC] Might and magic heroes 6

Några som spelar eller? Fick det igår, hade förbeställt. Riktigt nice men så mycket jag inte fattar än. Endast börjat på campaign, map 2, har redan fastnat lite!

(Inlägget ändrat av Coke 2011-10-16 23:43:41)

Its darkest before dawn

2011-10-16 17:52
hmm, jag är tyvärr som alla andra bittra å trångsynta männskor som bara spelar homm 3 och inget annat :(
tut!

2011-10-16 21:48
ingen tower screen så man inte får bygga sin egen stad, bara 3 resources och ett jobbigt jäkla skill tree istället för att man får välja mellan två skills som kommer upp på random för hjälten...
dom tre grejjerna är kind of deal breaking för mig.
hoppades verkligen att de skulle göra rätt med det här spelet, men för mycket av det som gjorde så att jag njöt av HOMM 3 är borta för att jag ska ge mig in i den här genren av spel igen. finns så många andra bra spel som gör saker rätt.

jag blir sjukt gärna övertygad däremot om att det är värt det, att magin som fanns i trean är närvarande i sexan..

2011-10-16 23:43
Hur kan det vara negativt att ha ett skills tree istället för två random skills där båda kan vara bajs?
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2011-10-17 17:56
Inte mycket fans här verkar det som.

Jag tycker det är sjukt kul, men svårt. Läste lite på ubisofts forum och jag verkar inte vara ensam om att tycka det.
Kör necro campaign spenderade typ hela dagen igår med det. Tog för lång tid på mig så sista bossen på map 1 hade zounds armies.. Tog typ 1/3 av mina ghosts med en attack av hans priests. Det är lite drygt att behöva börja om igen. Hade ingen aning om att han farmade upp såna styrkor på normal nivå. De skickar ut medelsvåra heroes med jämna mellanrum som tar typ halva min arme så måste jag farma upp den igen medan "slutbossen" biffar upp sig till odödlighet

Är rätt bitter efter att ha slösat typ 6 timmar igår för att behöva göra om det igen, men men...
Its darkest before dawn

2011-10-18 19:48
Verkar as fett! Synd att jag inte har tålamod att spela denna typen av spel längre. Men bara hört gått om detta spel från d som spelat det och inte är bittra och lever på nostalgi.
 -? ? ? ? ? ?- {@[email protected]} -? ? ? ? ? ?-

2011-11-05 09:23
Fattar inte heller hur tree skill kan göra dig besviken= Är ju sjukt mycket djupare nu och mycket bättre.

Detta spelet är bra mycket bättre än 4an och 5an iaf, 3an är fortfarande det bästa men 6an kommer inte allt för långt ifrån, riktigt kul!
Young gunna married to the streets no wedding ring