I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Övrigt] E3 och de stora Vinnarna

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

   

2011-06-23 13:40

[Övrigt] E3 och de stora Vinnarna

Ja som ni säkert vet så har E3 kört sitt race. Och det var det bästa E3 på väldigt länge som jag förstått det. Enligt alla kritiker och spelfantaster som hade turen att kunna delta, och testa de stora spelen som vi alla suktar efter :S. Så jag spanade runt lite fort på nätet för att se vad alla olika 8st olika webbplatser hade att säga och deras nomineringar av E3..

Listan kan göras enormt lång så jag tänkte slänga ut topp spelen som fick bäst av alla dessa webbplatser.. Sen kan placeringarna självklart diskuteras


Best Overall Game / Best of Show

BioShock Infinite


Best fighting
Street Fighter X Tekken


Best Role-Playing Game

The Elder Scrolls V:Skyrim


Original game
Bastion


Best of 360
Gears of wars 3

Best of ps3
Uncharted 3: Drake's Deception


Best online multiplayer
Gears of wars 3

Best MMO

Tera

Best Racing
Forza Motorsport 4


Best Sports
FIFA 12


Best Platformer
Rayman Origins


Best Music
Sound Shapes


Best Strategy
Crusader Kings II/ From Dust


Best Downloadable Game
Journey


Best Puzzel Game
Papo & Yo


PC game
Star wars the old republic


Best of Hardware

Wii U

Best Handheld game
Uncharted Golden Abyss

Best iPhone/iPad Game
The Incredible Machine


Best Action Game

Tomb Raider

Best Trailer

Tomb Raider


...................

Sedan har vi juh Battlefield 3 på bäst grafik.. Och Självklart var det några som röstat att detta till vinnaren men det var fler som röstat för Gears of war 3.
Precis som med alla andra kategorier. Det är dessa som flest satt som vinnare inget annat.

Skulle kunna göra en lista på alla spel som var storfavoriter men den skulle somsagt bli väldigt mycket längre.. Någon får gärna fylla på med titlar. Som RPG genren..

 -? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-