I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2011-06-05 19:43

[PC] Rift?

Någon som spelar det? Pratades väldigt mycket om det ett tag men har inte hört något på senaste. Det verkar ju vara väldigt snyggt och jag letar efter något nytt MMO.

Spelar folk det fortfarande eller är det lite sent att ge sig in i det?

Its darkest before dawn

2011-06-06 01:23
Hört att det bara är bättre grafik än WoW, och att det är mycket dyrare, nån snackade 400kr i månaden, självklart överdrivet men är nog dyrare.

Håll dig till WoW.
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Poet

2011-06-06 14:50
grafik i MMORPGS? ge er för fan...
I.C.T.W
Ill be heading out soon

2011-06-06 16:12
Engångsavgift på 49.99$ sen månadsavgift på 14.99$. Eller sex månader för 65.94$

Det är mycket snyggare än WoW men fortfarande inte särskilt snyggt, även med Max Settings så ser spelet ganska ordinärt ut. Utvecklare som gör MMO's satsar väl inte så värst mycket på grafik då de vill att fler ska kunna spela deras spel, även folk med gamla sunkiga skitdatorer.

Jag provade det ett tag efter att det kom ut pga bra reviews och två kompisar som började spela det. Vet inte varför jag provade då jag generellt sett inte gillar MMO's och Rift förändrade tyvärr inte det faktumet.

Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2011-06-06 16:50
Visste inte ens att det kostade i månaden..

Jag letar efter ett nytt mmo att köra med några vänner verkar inte finnas så mycket skyst nu dock? Wow la jag av med, helt värdelöst nu imo kanske för jag spelat det sen vanilla också man tröttnar

Funderade på att gå tillbaka till age of conan ett tag testa senaste expansion men folk säger att det fortfarande är dåligt, och det verkar ju inte vara många som kör det längre.

I väntan på d3 vad ska en karl göra?
Its darkest before dawn

2011-06-06 20:45
darkfall ye