Sledgehammer hjälper IW med MW3 På vilket sätt skulle det vara något nytt?
Var ju bland det första som sades.
Kanske är lika nytt som att man kan quickscopa i den builden av MW3 dom har nu?
I.C.T.W Ill be heading out soon
diwety De har en egen avdelning och håller på att utveckla en annan typ av Call of duty.. ryktet säger action adventure liknade. Sen när BF3 har fått så mycket uppmärksamhet n shit har Activision sagt till Sledgehammer att pausa allt arbete på deras spel för lägga all energi på att hjälpa IWs MW3 spel.. så ja det är rätt nytt.
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
CRIBBE Vilken sten har du legat under det senaste halvåret? Old news is old. http://www.vg247.com/2011/01/20/report-sledgehammer-to-help-out-on-modern-warfare-3-which-is-expected-in-november/ Alla som har hängt med i svängarna har nog vetat om det här ett bra tag tillbaka.
han kanske menar att du har lagt på ett kol nu? ;P hehe
Get Random!
ModernWarfare3.com Kopiera texten och kolla vart ni kommer. :)
Haha, ägd :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Så länge dom minimerar antalet explosiva skitsaker är det okej, det har alltid varit dom som varit drygast i cod serien. 4:an hade sina random granater som man alltid spawnade/trampade på. Mw2: jag behöver inte ens säga något Hade inte black ops sugit så jävla mycket och fokuserat på 3 vapen kanske det hade varit bra, dock saknar jag stopping power det borde finnas i 3:an imo
verkar fett!
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Modern Warfare 3 multiplayer will borrow gun on gun feel of call of duty 4 Så de ska återvinna saker från 2009
och 2007?
Men visst, det låter bra att de ska försöka återgå till rötterna i CoD4.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Evolution Läste du artikeln? Dem ska inte återvinna saker från de gamla MW-spelen. Dem ska ta känslan från hur det var i COD4, där vapnena hade större betydelse, där inte all fokus hamnar på killstreaks, färre camping ställen/hot-spots, och fortfarande hålla samma tempo som MW2 hade - Det är så det ska vara...
diwety Jo, jag läste den och det där var vad jag tolkade. Tyckte det mest lät som floskler. De vet att alla gillar MW så varför inte säga att man ska hämta känslan därifrån? Jag säger egentligen bara att IW har väldigt mycket att bevisa och med tanke på vad vi fått se hittills är jag tveksam om de lyckas leverera.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
While Modern Warfare 2 blocked Xbox Live's Party Chat function, it looks like Modern Warfare 3 will have far less restrictions. Speaking with MTV Multiplayer, Infinity Ward's Robert Bowling discussed how Party Chat will be making a (partial) comeback.
While Party Chat was initially blocked to prevent dishonest players from switching to the other team and feeding information to their friends on the other side, it looks like IW has decided that this wasn't a huge concern this time around. In Modern Warfare 3, Party Chat will be available in all modes but the Search and Destroy mode, which only gives the players a single life. Either way, for those looking to play online and enjoy some smacktalk with friends, it looks like Modern Warfare 3 is taking a step in the right direction.
mtvmultiplayer känns som ett dåligt drag att göra i denna clash.
Dåligt drag att ha det i allt utom search? Wtf dillar du om?
Ja det kankse suger om t.ex vi sitter i en chat och spelar i olika lag.
Party chat ska självklart finnas i alla modes. S&D ska man ta bort. cribbe: varför vara i olika lag när man spelar med polare?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dieallot om man spelar olika spel är det grymt segt :P
Get Random!
CRIBBE: Folket jag spelar med nu quittar ur om nån ny vill joina, även om jag bara joinar deras game för att jag vill panga dom så kommer dom quitta ut och invita mig. Om det var nånting som man var irriterad på i MW2 var det att party chat inte hade stöd överallt, dock ska självklart Search inte ha nån party chat support. Sen undrar jag hur kan det suga om vi sitter i olika lag? Är ju knappast så man diskuterar taktik eller liknande i Cod liksom "HÖRRU DU HAR EN FITTA DÄR BORTA" är nog fan det närmsta man kommer till det och 90% av tiden snackar man ändå skit om matte så va fan spelar det för roll
Det återstår att se :D
Tror att Battlefield 3 kommer slakta detta. Dem två kämpar ju nu. Tycker att Cod4 var det enda som faktiskt var riktigt bra o roligt. Sen var modern warfare helt okej sen förstörde black ops allt.
Trevlig läsning... Modern Warfare 3 multiplayer will borrow gun on gun feel of call of duty 4 Det bästa ifrån COD4 och MW2 med andra ord! GIVE ME NOW! Så man får väl hoppas, men tror inte detta är nåt som skaffas.
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Har 26 dagar spelade på MW2 spelar det sagligen, har mindre än 80 timmar spelade på bfbc2. Tror BF3 blir bra men frågan är hur dom ska göra spelet beroendeframkallande
Beror väl lite på vad ens omgivning väljer. Har också alldeles för många dagar spelade på MW2 men det beror till 95% på att man haft nån att spela och snacka skit med i timtal.
Evolution P27: Det är också grejen med BFBC2 det är fan skittråkigt solo, spelar man 4 pers i squad och snackar skit och röjjer är det fan underhållande nån timma. Men så fort man kör solo blir det typ 1 match sen meh. Spelade dock och 100% hela vietnam dlcn solo, den var lite underhållande men det var mindre maps och mer action. Ska ändå ha både BF3 och MW3 när dom släpps samt Halo CE och Gears 3, så jag kommer ha min variation
Vilket datum kommer det då?
Ny trailer för Spec Ops. Ser riktigt nice ut!
Blir sugen på att spela detta, men känns som gears 3 kommer att vara så mycket bättre i wave format.
Gears 3 kommer funka mest pga att 5 pers alltid är roligare än 2, är ett fiasko att köra survival med 2 pers. Missions har jag inget problem med bara 2 pers men inte survival. Bryr mig inte så mycket iaf, Cod = mp fokus Var bara nöjd att få se hur mp mapsen såg ut i trailern
Doggsonlol Exakt vem bryr sig om survival när Cod har multin? Det är juh ett survival mode i sig.. jävla ide att göra survival mode? alla vill spela mot dumma bottar !? Cod gör om, gör nytt.
CRIBBE: Kommer säkerligen spela survival men inte på samma nivå som nördarna som nöter nazi zombies i 10 timmar i sträck för att det är otroligt roligt. Vill hellre spela mot dumma människor det är roligare :D Men har inget emot om dom slänger in theatre funktion och combat training i MW3, bra om man vill lära känna sina vapen :) Dagen då dom får chansen att göra om och göra rätt så har inte spelen en 2 år lång utvecklingsprocess, det räcker inte för den revolutionen dom behöver göra. Men precis som Mcdonalds så funkar cod och fyller sitt syfte. (Så länge det inte är Treyarch utvecklat)
En ny intervju ifrån GamesCom 2011
Även Perksen tycks ha blivit läckta. Inatt dök en massa videos upp på Youtube som Activison var väldigt snabba på att plocka ner ifrån nätet. Nu har även Woodys Gamertag postat dessa perks och gjort en kort analys på dessa.
Då Activison gör ett hästjobb med att ta ner dessa videos så väcker det misstankarna om att dessa perks kan stämma. Även fast dem kan ändra dem på något sätt igen innan release.
Perk Slot 1 Extreme Conditioning - Sprint longer distances (Climb obstacles faster)
Sleight of Hand - Faster reload (faster weapon swapping)
Scavenger - Reload ammo from bags (More ammo from start)
Blind Eye - Undetectable by support stuff (Launchers lock-on faster, extra damage to support)
Recon - Explosive damage paints target on minimap (Bullet damage paints target)
Perk Slot 2
Hardline - One less kill for streak (2 assists count as 1 kill toward streak)
Assassin - Immune to UAV, portable radar, thermal, and Hbeat (Immune to CUAV and EMP)
Overkill - 2 primaries (2nd primary can be equipped with 2 attachments)
Quickdraw - Faster ADS (Fast recovery from equipment and nade usage)
Blast Shield - Flak Jacket (Immune to stuns and flashes)
Perk Slot 3 Sitrep - Hacker (hear footsteps better)
Dead Silence - Ninja (no fall damage)
Stalker - Fast movement while ADS (delay claymore)
Marksman - ID target from range (longer breath time)
Steady Aim - hip fire accuracy (fast ADS when sprinting)"
Jag tror jag är ambivalent, eller nej jag ångrar mig!
Har 26 dagar spelade på MW2 spelar det sagligen, har mindre än 80 timmar spelade på bfbc2. Tror BF3 blir bra men frågan är hur dom ska göra spelet beroendeframkallande Sen har ju inte BF3 något alls med BFBC2 att göra egentligen. Det är ju den andliga uppföljaren till BF2, som var och antagligen fortfarande är det bästa MP FPS jag spelat.
Mw3 ser intressant ut, kommer nog testa det innan köp iaf.
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
http://sfx-360.com/newsite/modern-warfare-3-multiplayer-modes-leaked-before-cod-xp/ vene om det är fake eller inte. Hursom har jag svårt att se hur det skulle funka med 32 spelare och alla killstreaks som flyger runt
! Det finns ju en möjlighet att de moddar sina game modes. Tar bort kill streaks eller annat om det behövs för att 32 spelare ska funka (som t ex Express i Black Ops eller Barebones). Och sen vet väl ingen hur kill streaksen ser ut än? Kanske de rent av är bra? Kanske de återgår till att alla har samma tre kill streaks? (lol).
OM dom ska satsa på 32 players så måste det vara en playlist där noobtubes är bannade, samt får man hoppas på att det här betyder att banorna är större. Sen killstreaks som flyger runt? Menar du med hur pass många eller rentav bara att nån går apeshit med tex chopper gunner (eller va fan dom har som kan döda allt) Om nån hittar videon som blev nerplockad hooka en länk :) blir jävligt sugen nu
Här är klippet.
The video showed a list of 13 multiplayer maps for the game. The names of the maps are Carbon, Coast, Dome, Exchange, Hardhat, Interchange, Lambeth, Meteora, Mogadishu, Paris, Plaza, Radar and Seatown. It’s possible a few more maps could appear in the retail release. Call of Duty: Black Ops, the last game in the series had 14 maps while Modern Warfare 2 had 16.
Hatar sånt där eftersom man inte är helt 100% på att det är fake, men om det inte är fake varför kan inte videon vara 10 mins lång och han startar upp banorna och kollar runt etc? Danke schön cribbe
Evolution P27 Jo det är klart att det finns en chans att dom gör det rätt men har svårt att tro det med tanke på att många har hoppat av iw och det faktum att sledgehammer games inte har gjort några fantastiska insatser Doggsonlol jag menar både det faktum att det kommer finnas otroligt många killstreaks igång samtidigt och att killstreaks liknande chopper gunner skulle få ihop makalöst mycket kills. Självklart kan dom göra så att det bara kan finnas en typ av killstreak uppe i taget men med tanke på mängden folk i matchen så skulle det resultera i en konstant ström av skit istället.
Banorna ser intressanta ut :)
Väldigt dålig trailer, inget nytt att se här förutom killstreaks och det faktum att dom verkar ha gjort det som i crysis 2 att man måste plocka upp grejer efter sina kills. Om dogtagsen man ser är till för just det
Trailern togs bort ifrån officiella COD kanal... LOL!
Här är den igen:
Det ser ärligt talat ut som SKIT!
Det har kommit läckor om perks och streaks tydligen, och det här kommer bli MW2 all over again.
att man måste plocka upp grejer efter sina kills. Om dogtagsen man ser är till för just det Dem som har spelat säger att det är ett nytt spelläge. "Kill Confirmed" heter det, enbart där behöver du plocka upp deras dogtags efter att ha dödat, och du kan inte plocka upp dogtagsen av fiender som dina teammates dödat.
Jag tror ändå jag passar det här...
Mer tillbaka till COD4 var det dem sa... More gun-on-gun, sa dem, sen släpper dem den här skit trailern och allt som sagt framstår som bullshit.
Robot Wars möter MW2.
Så jävla fucking awesome :D kollat det mesta på tuben nu, så jävla lovande. Och ja trailern sög penis
Här ska det nötas
haha nice plockar mitt vid midnatt, första gången jag drar på en midnattsrelease men va fan spelade MW2 för en stund sen och hypen är fan 200% just nu.
är det midnattsrelease någonstans i närheten av göteborg?
De flesta större butiker kör väl nattöppet? Sedan är frågan om det bara är för folk som har bokat lr ej.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Jag kollade upp lite, och det verkar bara som gamestop hade nattöppet. Jag har bokat både där och på mediamarkt, men jag orkade inte åka in till Nordstan för att hoppas på att gamestop matchar mediamarkt och elgigantens priser, vilket de säkert inte gör. Jag knallar in på MM imon och plockar mitt ex. Skönt att gamestop nöjer sig med 1 krona som förhandsbetalning.