I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[PS3] Mafia 2 + playstation network?

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2011-01-16 19:10

[PS3] Mafia 2 + playstation network?

Hallå!

Jag lyckas inte komma in online och lira Mafia 2 på playstation network så jag undrar om nån vet hur man gör för jag har läst att man kan lira online. Kan inte heller ladda ner "Betrayal of Jimmy". Det är inget fel på anslutningen så jag vet inte om jag är efterbliven eller om jag gör nåt galet när jag försöker logga in.

Tacksam för svar!

Don't make me Chris Brown you, bitch!
Poet

2011-01-16 20:02
Mafia 2 har ingen multiplayer 0_O
I.C.T.W
Ill be heading out soon

2011-01-17 11:02
Åfan. Trodde den hade det.
Poet

2011-01-17 15:05
Mafia 2 ar 10timmars singleplayer du kanske kan pusha det till 15-20 timmar med dlc och letande efter collectibles men utan det ar det runt 10 timmars speltid.

Gudfadern 2 har multiplayer men kan knappast rekommendera det har 100% det 2 ganger av olika anledningar men spelet ar skit :)
I.C.T.W
Ill be heading out soon

2011-01-21 21:40
Som Doggsonlol säger. Mafia 2 är alldeles för kort så borde finnas ett multiplayer på det. Står Playstation Network på fodralet så trodde det fanns.
Poet

2011-01-22 16:42
Finns en alpha mp version som folk fuckar runt med pa pc men den ar hemmagjord och verkar laggig utav helvete, men spelar man pa pc kanske den kan bli vard att testa i framtiden
I.C.T.W
Ill be heading out soon