I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[360] Fallout New Vegas krashar och buggar

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

   

2010-10-29 12:47

[360] Fallout New Vegas krashar och buggar

Först och främst, Fallout 3 är ett spel som föll mig helt i smaken, jag är en sucker för dystopi scenarion i spel och känslan av Mad Max och möjligheten att springa runt och göra i princip vad jag vill är en av de bästa som jag har fått från spel. Så när New Vegas kom ut så hookade jag en kopia, inget tjafs om saken...

Det visar sig att det här spelet är ganska likt föregångaren, men det har fortfarande en bra driv som får mig att vilja utforska ännu mer och en intressant historia, awesome.

Vilket gör mig jävligt besviken när man inser att spelet verkar inte helt testat innan det hamnade på hyllorna i spelbutiken, det har i mitt fall uppstått frysningar och krashar som gör att man inte kan fortsätta på huvud storyn. Jag tycker att det är ok med några små buggar här och var, det är ändå ett sjukt stort spel. Men att man inte ska kunna klara av skiten helt tar udden utav spelupplevelsen, nu är man fast och får vänta tålmodigt på en uppdatering från x-box live... Uppenbarligen finns det fler problem än dom jag har stött på med det här spelet så man får se hur lång tid det tar innan de fixar dom...

http://forums.bethsoft.com/index.php?/forum/113-fallout-new-vegas-xbox-360-issues/

I vilket fall, tänk två gånger innan ni köper Fallout New Vegas.

In the old days it was not a crime