I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2010-03-02 22:39

Metro 2033

Då jag inte är speciellt aktiv i Whoa forumen så blev jag överraskad när jag sökte efter Metro 2033 och hitta nada.

Nu vet jag inte om spel-forumet är det populäraste på Whoa, men ni som är spelfantaster och har missat detta simmar i nattmössan.

Länk till http://www.gametrailers.com/game/metro-2033/3190

Längtar något ofantligt till detta spel!

2010-04-22 17:04
Glömde ju helt bort att ge er en liten review.

Bortsett från Bioshock så skulle jag nog säga att detta är den bästa first person shootern till 360 faktiskt.

Atmosfären är fantastisk, designen och ljussättningen höjer verkligen stämningen och ibland är spelet fruktansvärt snyggt.

Tänk er ett riktigt trashigt undergroundryssland, där har ni metro 2033.

Stundtals dålig AI, ibland känns spelet rätt svårt så man dör faktiskt ibland.

Den största nackdelen med spelet enligt mig är att det just är en first person shooter, jag vet fan inget spel i first person som klarar att hålla sig till att vara ett spel utan att bli en first person shooter eller vad man ska säga, Metro 2033 har några fina moment där man kan köra stealth, men ofta blir det just en vanlig first person shooter vilket är riktigt tråkigt.

Dom flesta kapitlena i spelet är riktigt bra, gillade inte riktigt kapitel 7 dock.

Och det obligatoriska med min post, har lagt upp en säljtråd där jag säljer spelet för 330:- så om någon vill plocka upp det rätt billigt så har ni chansen nu, och gillar ni det inte så får man 350:- för det på game!
"Maybe i could get mjältbrand"
"jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"

2010-04-22 23:30
Verkar kul! Är det otäckt då?
Har 100 sidor kvar av boken nu. Väldigt slö dramaturgi... men jag är ändå sugen på spelet!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-05-26 15:39
verkar mycket ballt spel! typ som en blandning mellan Fallout3 och S.T.A.L.K.E.R
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?