I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Multi] APB-All Points Bulletin

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2010-02-21 23:12

[Multi] APB-All Points Bulletin

Hittade ingen tråd i sök funktionen, men om det redan finns så är de bara ta bort denna.

Skojjar fan inte nu, hur fett kommer inte det här bli? Jag satt o slösurfade på youtube en sväng nyss och kom över denna game playen!

Deras hemsida Länk till http://www.apb.com/

släpps planerat 15e maj

(Inlägget ändrat av JP 2010-02-22 12:14:17)

Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan

2010-07-03 19:02
Ute nu!

Någon som lirat detta? isf hur var det?
Verkar väldigt GTA liknande..
Keep playing sega-games

2010-07-03 19:06
och går det att lira single player på detta eller är det endast online gaming?
Keep playing sega-games

2010-07-03 23:39
Min polare håller på och konfigurerar en dirty cop just nu. Återkommer med intryck snart.
Est. 1984
"Fo sheezy, keep my girl nice and sleazy, with a gun tattoo on her ass that say squeaze me"

2010-07-03 23:57
Första intrycket, ser väl någorlunda okej ut, dock inget jag kommer betala för och spela. Får se sen ju mer progress min polare gör. Bilarna såg ut och vara lika lätthanterliga i kurvorna som båtar pga lagget.
Est. 1984
"Fo sheezy, keep my girl nice and sleazy, with a gun tattoo on her ass that say squeaze me"

2010-07-05 00:01
Hmm, är bilarna lika bra i kurvor som båtar? Alltså går de inte sladda med dom? ;)
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan

2010-07-05 03:38
oneoo
Polaren körde med ett 3G anslutning så just bilkörningsmomentet genererade ordentligt med lagg. Kom man upp i hastighet klarade inte spelet ladda in informationen om staden så det blev en del krockar i osynliga väggar. Dessutom när du kör in i andra bilar (npc's) så stannar du tvärt och de rubbas inte en millimeter. Kollisionsfysiken därmed suger bra hårt. Sladda verkar det och gå, men inget smidigt. Ska höra för med honom hur spelet vara och köra hemifrån på en bra lina.

Som sagt, man kan lika gärna köra GTA för att få sin fix. Lite överdrivet o ta ca 40 euro för spelet och betala 8 euro i månaden. Samtidgit kan det vara kul om man är många vänner som bildar ett gäng o kör ihop. Dock måste en del (buggar, fysik etc) fixas till innan jag blir intresserad.
Est. 1984

2010-07-11 14:28
Provade på det häromdan. Helvete vad dåligt.

Bra idé men väldigt tråkigt i praktiken. Speciellt med tanke på att inget känns särskilt bra eller speciellt med de olika spelmomenten. Kan tillägga att multiplayer pangande inte ger mig någon kick längre. Möjligtvis att folk som älskar multiplayer grind och att göra samma sak om och om igen o ranka kan finna underhållning med det här trots andra brister. Men ej för mig.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.