I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

pes09 bättre än 10 på ps3?

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2010-02-01 14:17

pes09 bättre än 10 på ps3?

Köpte pes10 till mitt nya ps3 men tyckte de va rejält värdelöst, alldeles för likt FIFA

provade nu att spela demot från 09, o de va väääldigt mycket bättre

är detta någon allmän uppfattning eller??

2010-02-01 22:43
Nu har jag inte varit aktiv på pes-fronten sedan ps2 och xbox var the shit men tydligen så har FIFA gått förbi PES ganska så ordentligt denna generation. Det är iaf vad jag fått med mig efter att ha läst diverse publikationer såsom LEVEL.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2010-02-02 15:28
Håller inte med. skillnaden är mycket mindre än förut men Fifa har inte gått om PES än. Själv var jag FIFA fan fram till början av 2000-talet men märkte snabbt att FIFA är Highlight spel och PES en mer simulation av fotboll.

Pes 10 ÄR bättre än 09an. Men det är extremt tråkigt att Barca är minnst dubbelt så bra som andra lag och Real Madrid nästa samma sak. Blir väldigt tråkigt i längden och det är bara dessa lag när man kör online. Men det är som det är...

Grafiken i 10an äger ju 09an,

2010-02-03 13:38
Håller inte med. skillnaden är mycket mindre än förut men Fifa har inte gått om PES än. Själv var jag FIFA fan fram till början av 2000-talet men märkte snabbt att FIFA är Highlight spel och PES en mer simulation av fotboll.

Pes 10 ÄR bättre än 09an. Men det är extremt tråkigt att Barca är minnst dubbelt så bra som andra lag och Real Madrid nästa samma sak. Blir väldigt tråkigt i längden och det är bara dessa lag när man kör online. Men det är som det är...

Grafiken i 10an äger ju 09an

hahaha...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2010-02-03 23:01
Också hört att 10 är sämre än 09, fast har bara hört det. Sen tycker jag det är samma sak när man lirar FIFA online, av 10 matcher så möter jag lätt Barcelona en 5-7 gånger. Sjukt trist.
time isn't wasted when you're getting wasted .

2010-02-04 05:23
Fifa tar ju PES lätt.
Bara lirat demo på PES 10 iof men det var inte alls bra i min mening. Fifa 09 / 10 passade mig sjukt mycket bättre
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.