hmmm. Jag tror detta spel blir flip/flop beroende på hur multiplayer läge den har faktiskt. Ser inte bra ut om man bara kan köra singel. Men temat är ju varmt välkommen. Gillar sånt.
avp från 90talet var ju starkt inriktiktat på MP vilket detta också kommer bli.. dock en fet story samt att man lär sig spela som A/P/M där ... rätt olika klasser :)
Get Random!
Detta är utvecklat av Rebellion som är ansvariga för 2009s megaflopp Rogue Warrior som fick bottenbetyg överallt. Men vem vet, det kan ju överraska. Bättre att ha låga förhoppningar iaf, så blir man iaf inte besviken. Minns att jag verkligen gillade nåt AvP spel till PC för länge sedan, det var riktigt coolt.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
King-Phil Med 90-talet menar du de halvnya som släpptes ettan 1999 och tvåan 2001 eller det där skitgamla Alien Vs. Predator med typ doom-grafik? De halvnya är iaf riktigt grymma. Dock är Marine-delen 10 gånger bättre än Alien och Predator för att det är så sjukt läskigt. Första AvP är nog det läskigaste spelet jag spelat. Har ganska höga förhoppningar om spelet men har blivit lite orolig efter att ha sett screens. De verkar ha tagit bort mörkret!
Detta är utvecklat av Rebellion som är ansvariga för 2009s megaflopp Rogue Warrior som fick bottenbetyg överallt. Dem gjorde även Shellshock 2 som även de var en megaflopp.
Men Rebellion har gjort AVP för och det blev riktigt lyckat, även du själv gillade det.
Minns att jag verkligen gillade nåt AvP spel till PC för länge sedan, det var riktigt coolt. Det spelet gjorde Rebellion.
Så jag är inte särskilt oroad, ser inte framemot detta så mycket eller har några tankar på köpa det, men jag tror nog de blir lyckat.
Digg it...
Ah coolt, så det var rebellion som gjorde det gamla. Hoppas de tar till vara allt som var bra med det spelet och att de också ser över hur såna spel utvecklats genom tiderna för att göra det nya spelet fresh. Fast jag vet inte riktigt om det ens kommit några liknande spel, om man ser över multiplayern. Det närmsta jag kan tänka mig som finns ute idag är väl kanske left4dead2 deathmatch där man kan spela som olika sorters zombies eller som en survivor. Typ det fast med badass predator, aliens som kan klättra omkring i tak och väggar osv? fuck yes :) Skulle ju slå l4d med hästlängder. Sen om de fokuserar på att göra en nice co-op campaign med där man spelar som människor och skjuter aliens tillsammans(typ l4d) skulle också det vara nice. Men ja, borde nog inte ha så höga förhoppningar.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
ah. tänkte med att det var rebellion som gjort det gamla, och ja! jag menade det gamla AvP 1 och 2. har båda två tror jag. 2an med mest säkerhet. På videosarna hålle rjag med dig om att de är relativt ljust men dock har "Marines" samma beskrivning som på de gamla. "There best friend is their flashlight" eller något lol
Get Random!
Coop genom campaign och jag skaffar asap Fuck no att jag tänker smyga runt med en massa fucking aliens som sneakar på mig
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Att det är samma utvecklare som ligger bakom Rogue Warrior är ju lite oroande.. det spelet sög nåt så otroligt.
Walking the street of dreams
Måste säga att det hittills ser riktigt bra ut. Var rädd att de skulle slöa ner spelet då det är multiplatform men alienen verkar inte ha tappat mycket i snabbhet.
Rebellion gjorde förresten bara det första AvP. Monolith gjorde det andra.
Här e första....Är så det ska vara...mörkt och jävligt där det enda som bryter mörkret är flares och pulseriflens flämtande sken. :D
Dom som tycker det här verkar intressant tycker jag ska koll in Natural selection 2. riktigt lovande spel.
kanske ska summera vad NS handlar om förresten: två lag, marines och aliens. i marines så finns det en "commander" som ser banan i RTS perspektiv, kan ge orders åt de andra spelarna(som dom inte MÅSTE följa förstås, men strategiskt kan d va smart) och bestämma var olika byggnader ska byggas(dessa bygger de andra spelarna) byggnaderna kan va tex armory, helningställe, spawnpoint, gunturret osv. alien har ingen commander, utan får istället välja hur dom ska evolva. man börjar som skulk, en liten best som springer omkring i tak och på väggar osv och biter folk. kan evolva till byggnisse, flygnisse, stornisse osv. bra spel.
NS är rätt fett faktiskt, men ofta NS2 inte kommit ut än? var ju läääääängesen man såg saker om det. blir nog inget isf. i alla fall feta videos ! :D längtar som fan! redan förhandsbokat Hunter's edition!
Get Random!
the_real_apa P20 tror och hoppas att det blir ännu mörkare och kusligare än sådär! :D fanns ju feta gametypes också! ett där man var marines som var jagade av massa aliens? .. sen hörde jag en riktigt fet sak också. De ska göra ett "Horde-mode" a la ODST och GOW2. Kan ju bli riktigt nice! :)
Get Random!
KinG-PhiL stämmer att ns2 ej kommit ut ännu, och att dom arbetat länge. men dom är väldigt öppna med hur långt dom kommit i arbetet och dom bloggar och informerar minst en gång i veckan. om man läser deras blogg/uppdateringar så är det lätt att se att de inte e några lirare som ljuger ihop ett spel, dom är väldigt ärliga. http://www.unknownworlds.com/ns2/ http://www.naturalselection2.com/
okej. går löjligt segt tycker jag bara. dock gillade jag aldrig spelet. mest för att jag dock skitsnabbt som soldat och skitsnabbt som alien. Samt att jag en gång fick bli en stor robot av the commander. tjatade som faaaan, blev det. dog lika snabbt som om jag vore en soldat!
Get Random!
Natural Selection är ju fan ett av de bästa MP spelen någonsin. Hoppas på 2:an, men väntar mig inget förrän typ 2015.
han kanske kör på lätt svårighetsgrad? :)
Get Random!
eller menar du när man är dom?
Get Random!
Demo släpps till PS3, 360 och PC nån gång under dagen. Ska bli nice att pröva detta.
Digg it...
ofta? :O måste skaffa guld då!
Get Random!
Demot var ju totalt värdelöst. Har aldrig varit nått fan av AvP så jag hade inte några förhoppningar alls på detta. Drog ner demot och testade och det var inte alls nått att hänga i backspegeln.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Utav det jag sett så säger jag FUCK NAAAWW till det här spelet, demon såg för jävla gay ut och tydligen så är spawnsen värre än mw2 lol så fuck that :D
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Det jag tycker verkar spännande spelläge är Alien mode och Predator mode, men de fick man ju inte prova, men detta var inte så illa, hade inte heller några förväntingar, även fast jag gillat tidigare AVP av Reb, kanske blir de så att jag köper detta trots allt.
Digg it...
Walking the street of dreams
demot funkar ju knappt? tar år och dar innan det hittade en match så jag valde att spela ME2 istället. Är detta värt ett köp nu tidiigt eller ska man vänta tills speldistrubetörerna sett floppen och sänker priset?
Get Random!
bara jag som gillar demot? tycker det är skitfett att ninja runt som en alien eller panikskjuta som en marine... demot fårn 7/10 av mig! gillar det starkt!
Get Random!
demot funkar ju knappt? tar år och dar innan det hittade en match Kanske beror på att ingen spelar?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dieallot ähhh.. valde nog bara fel tid. kanske mer poppis utomlands! jag gillade det i alla fall!!
Get Random!