I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Spel med lite story

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

   

2009-11-28 02:37

Spel med lite story

Så här är det... Jag VILL verkligen lira GTA4 för att jag vet att de spelen alltid har en bra story samtidigt som det är lagom action osv. MEN min fucking dator klarar inte av det. Oerhört frustrerande.

Funderar då på att lira San Andreas, men det har jag redan klarat så jag vill spela nåt nytt fräscht.

I brist på fantasi gav jag mig in på att testa nåt nytt. Började med Call of Duty - Spelet som fått hyllningar till höger och vänster och så vidare. Upplevde det dock som fruktansvärt innehållslöst och slutade spela det efter några timmar.

Jaha, Postal 2 var ju roligt minns jag så jag laddade hem ManHunt. Tänkte att det är Rockstar så det borde vara kul. Spelade det några banor, men eftersom det också är fruktansvärt innehållslöst och tråkigt och enformigt så tröttnade jag på även det.

Vad har ni för tips?

Min dator klarar alltså inte av de senaste spelen, men några gamla godingar måste det väl finnas? Säg inte Mafia för det är det seeeegaste spelet jag någonsin spelat :) Tack :)