I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Öka tempo NHL 2010 360

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2009-11-11 14:22

Öka tempo NHL 2010 360

Hur ökar man tempot på spelet i NHL 2010 till xbox 360?
Hittar inget på inställningar, finns inte funktionen?
Minns att den finns på ps3, iaf i 09?

2009-11-11 14:59
det går ju att ställa in bara man går till spelintällningar och sen ist för att trycka r1 hela "varvet" så trycker man på r2 för o snacka ps3språk, då det man ser att det går osen kommer flera reglage upp medd hastighte uthållighet snabbhet på passningar osv...lite synd att det inte finns nån turboknapp i spelet bara som det fanns tillomed 07

2009-11-11 18:41
Tack för hjälpen

Är rätt ny på det här, om man får ett silver medlemskap till Live så står det att man ska kunna lira gratis 1 månad som guld medlem. Hur fixar man den här månaden?

2009-11-15 12:25
Förra frågan ordnade sig enkelt.

En sista fråga, hur gör man för att spelarhastigheten ska vara på den högsta när man lirar online?
Att lira med låg hastighet är enligt mig väldigt segt och tråkigt..

2009-11-15 17:42
jag tror att det är upp till den som skapar matchen. Han får bestämma vilken hastighet det ska va, o jag håller med dig, det är sjukt segt o lira på det långsamma, fattar inte att folk väljer det...

fast jag är inte säker, kanske det inte går att bestämma sånt även om man skapar matchen, att det skulle va nåt förinställt som man måste rätta sig efter, fast jag har iof vart med om en och annan match där tempot är högre så ja vet inte