Billhhaa F19 Du låser upp arenan precis i början av Scenario Campaign och när du spelar igenom SC så stöter du på nya karaktärer. När du dödar dom i SC så addas dem i arenan i mitten så att du kan spela som dem och döda glasdraken och låsa upp deras film. Ja, man kan ändra till en rond. Vet dock inte om arenafighterna blir enklare om man ändrar svårighetsgraden i options. Glasdraken är superlöjlig och en riktigt dålig slutboss tycker jag. Man klarar inte av honom genom att vara "bra på tekken" utan genom att hitta en attack som funkar bra på honom och försöka upprepa den, man kan inte fighta honom som man fightar andra karaktärer. Jugglecombos funkar inte på honom då han kan bryta spelets regler och flyga upp i luften och attackera en mitt under en kombo oavsett om han är mitt i luften och får stryk eller om han ligger på marken och blir jugglad där. Ungefär samma som hela Scenario Campaign som jag f.ö ogillar väldigt mycket. Egentligen hade det inte spelat någon roll men jag stör mig på att de nästan tvingar en att spela Scenario Campaign eftersom det är där man låser upp alla filmerna och det är det enda stället man kan tjäna pengar för att kunna customiza. Önskar att de gjorde så man kunde tjäna in mer cash på Ghost Battles eller Arcade. Modes där man faktiskt spelar "Tekken" :/ Jag har dock märkt att man helt randomly låser upp filmer ibland medans man spelar helt andra modes. T ex Ghost Battles.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.