I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

xbox360 spel som ej finns i butik

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2009-10-05 18:53

xbox360 spel som ej finns i butik

Hej!

Stött på ArmA 2 via detta forum som just är ett sånt spel
jag ej stött på i butik. Öht sällsynta spel.
Även ägt Universe at War (strategi) som tog månader
innan den kom till butik. Jag antar/vet att dem har gått
att köpa via nätet men om man inte känner till dem så
är dem lätta att missa.

Så strö på med spel man kan ha missat som är värda att kolla upp...
skulle vara jätte snällt.
(play3 är oxå välkomna, ej pc)

kom inte på så bra rubrik men....

heeeejjjj

2009-10-06 10:52
Arma 2 är väl inte släppt till boxen? hört att det skulle komma men vet inte när

Jag letade personligen efter Mat hoffman bmx 2 i butiker i över 4 år innan jag lyckades hitta det för £5 i Cardiff sist jag var där med flickan, dock var det ju mer nostalgi i spelet än bra :P

MX vs ATV untamed var även ett sånt spel, letade som ett as efter det i nåt år men även där så var det inget höjdarspel och polaren sålde det några veckor efter han köpte det :D
Spelet ligger dock på Games on demand på boxen nu men inget av dom spelen är värda priserna Microsoft satt :P
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2009-10-07 14:51
Trevligt. Visste inte Matt Hoffman fans på xbox 360??
Mx vs ATV saknar känsla i styrningen tycker jag.

Och on-demand tar överpriser jag. Tänkte köpa Crash (bandicoot?) och det kostar typ 140kr men man måste fyll på med 220kr för att ha råd så nej tack

Inga tips på arcad spel kan jag lägga till, inte för att det var mycke fart i min tråd men iaf...

tack till doggson iaf

2009-10-07 22:07
Mat hoffman är till vanliga xbox 1 :)

Du kan förmodligen hitta crash liret beggat för högst 199kr om du letar :) lär finnas billigare
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot