I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

förklara det här!!!!

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2009-08-19 03:01

förklara det här!!!!

Jag kom precis hem från Madrid vart jag köpte Saints Row 2 till mitt xbox.
Det stog att spelet skulle vara på engelska men texten skulle vara på spanska (boxen var helt på spanska). När jag satte på det var spelet på engelska men texten och allt var på SVENSKA!!!! hur fan går det till????????

(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination

2009-08-19 03:05
Finns det inte några inställningar då :)?
För de flesta spel brukar ju vara inställda på engelska, sen får man ändra? Ja brukar köra med japanska finns inge roligare att lyssna på x)
"When you drop the drive and it's all Hip-Hop"

www.algerstam.blogg.se

2009-08-19 03:37
Inte konstigare än att du kan välja svensk text på en DVD ämnad för Europa. Text tar enormt lite utrymme på en skiva så det är inga problem att lägga in många olika.

Förmodligen har du också ställt in Sverige i din konsol, eller så är den regionkodad så den visste vilket språk den skulle välja.
Negative, negative.
Our destination is Gaza.

2009-08-19 17:26
samma här köpte från usa men fanns med svensk text
fuck you and have a nice day sucker

2009-08-21 02:38
tycker det e fett coolt iallafall. har inte valt nått språk i spelet men isåfall förstår jag inte varför mina andra spel blir på svenska.....varför bara saints row 2!?!?!?!?!
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination

2009-08-21 06:47
Beror väl på vilka subs som finns inlagda i spelet
 9-1

2009-08-21 11:00
Är din Box inställd på Sverige/Svenska så väljer SR svenska automatiskt, vilket suger. Vem fan vill ha svensk text i ett spel? Som att se film med Svenska subs ju, helt värdelöst.

Det är antagligen bara så för att SR2 är ett av de få spel som har svenska Subs.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin

2009-08-21 13:45
Hellre subs and dubbat på svenska.....det hade fan varit helt lame
(\_/)
(O.o)

2009-08-21 21:47
det hade varit fett ju, SR dubbat av skådespelarna i Sökarna
SMÅLAND!

2009-08-22 09:13
"The lord smiles at you...dude"
 9-1

2009-08-22 14:42
Som folk har sagt så väljer spelet subs automatiskt beroende på vilket systemspråk du har ditt 360 inställt på.
PS3 är likadant. Brukade ha mitt PS3 på svenska och då ändrades inte alltid bara subsen utan på vissa first party-spel så ändrades dubbningen med.
Måttligt kul att stoppa in LittleBigPlanet för första gången och höra fucking Adam Alsing. Blev snabbt till att ändra till engelska på mitt ps3 och avnjuta Stephen Fry's sköna stämma som berättarröst istället.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2009-08-22 15:54
Ja brukar köra med japanska finns inge roligare att lyssna på

Word
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2009-08-22 16:33
Problemet uppstår av att du använder fyra utroppstecken istället för ett enda i rubriken.

2009-08-22 18:03
Gangster Gruff. Det är thug det!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-08-23 03:24
Kaneida: hahaha ja skulle precis skriva detsamma, men du hann före din skojare.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Detta är min forumsignatur