I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2009-06-22 23:32

Nazi zombies

Är det nån som har klarat det?
Själv brukar jag göra någon liten miss och dö runt horde 15...

2009-06-23 00:12
Det går väl inte klara. Det som är grejen. Man kör och ser hur länge man överlever bara. Pushar till att överleva så länge som möjligt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-06-23 09:18
Uhm..Co-op eller online är väl grejjen..? svårt att täcka alla fönster själv..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-06-23 10:23
Vad snackar vi om här? mapen i CoD 5?

2009-06-23 11:37
Brukade vara påväg att somna runt våg 3 eller något, tråkigare och segare skit får man leta efter
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2009-06-23 12:33
Jo jag med doggson, men de börjar springa strax efter 3an,
och jo, jag kör splitscreen.

2009-06-23 13:37
jag tänker utgå från att det är COD5 du pratar om..Nacht of the untoten eller vad det heter..
Anyways så brukar vi låta bli att öppna övervåningen om vi kör splitscreen för att inte få så många fönster att täcka.Att köra fyra pers online är svinkul...

2009-06-23 15:13
"Att köra fyra pers online är svinkul... "

Jo tills du inser att Left 4 dead är ett betydligt bättre inköp om man vill slakta zombies med vänner...
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2009-06-23 17:39
doggson

man köper inte cod4 för nazi zombies ju, det är bara en bonus. dessutom så är ju l4d ganska tomt. fyra karaktärer och och ett par vapen. arsenalen i nazi zombies är lite större =) sen finns det två maps nu och kommer en tredje.

left 4 dead är grymt det med. men nazi zombies blir jäkligt kul ju längre man spelar

2009-06-23 21:51
Att köra de live är jävligt skoj!

Har någon den nya mappen eller?
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2009-06-24 00:01
Tror inte den senaste mappacken har släppts än. Brukar synas när det väl kommer. Skulle tydligen vara någon form av träsk den här gången.

Mentalsjukhuset gillade jag också som kom. Zombiesarna har ju en helt annan attityd där. Nytt sätt att röra sig på och låta. Var en schysst uppdatering på den banan