I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2009-06-15 08:47

xbox 260 rrod!?

Hej jag har en xbox 360 som mina vänner spelade på och då kom denna rrod tror jag, jag var inte där men min rumspolare så att det hade hänt när dom spelade.
frågan är alltså tror ni det kommer tillbaka för det funkade när han startade om xboxet och har funkat i 20 timmars spelande ungefär.
jag undrar därför jag funderar på flasha den.
Det är en xbox med hdmi om det spelar nån roll?
det kan väl varit nån annan typ av rrod? jag har sett om de e glapp i strömmen kan man få sånna här saker också.
hjälp mig gärna om du känner dig kunnig i detta område.
MVH//Calle

Yeah!

2009-06-15 09:12
förlåt 360 såklart.
Yeah!

2009-06-15 10:08
Det händer ibland att xboxen funkar efter omstart, men det kommer alltid tillbaka för att stanna. Boxen är skapad så. Flasha ej nu, vänta tills den dör helt, skicka ner till Tyskland och flasha sen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-06-15 10:44
okok! tack för tipset!
Yeah!

2009-06-15 12:21
Det går återställa 360in till originalfw och kunna skicka ner till tyskland. Kommer inte ihåg om det tas något arvode. Kolla med stället du ska flasha den på.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-06-15 13:57
men om xboxet funka efteråt så vare nog bara en kabel som satt lite löst.
BIT POP is taking over klockan 8

2009-06-15 13:59
Vet du hur många röda lampor som lyste?

Om det var tre var det "riktig" RROD.

2 tror jag betyder typ glapp i videosladden
3 är RROD
4 tror jag är glapp i strömsladden eller nåt
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso

2009-06-15 20:39
2 stycken är överhettning. Precis som allt annat typ :P

Länk till http://www.xbox.com/en-US/search.aspx?p=1&c=10&keyword=red+lights

Kolla där.