I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2009-06-08 14:18

Ghostbusters ?

Tjo nu är de så här att jag har som alla andra i världen suttit åh väntat på att få tag i ghostbusters och sen så hitta jag den hära:

Äger du en Xbox 360 eller Wii och tänkte lira det nya Ghostbusters-spelet när det släpps om drygt en månad? Då har jag tråkiga nyheter för dig. Sony har nämligen köpt upp rättigheterna för spelet och meddelar nu att det kommer att släppas till Playstation 3. För en tid i alla fall.

Spelet var tänkt att släppas till de flesta formaten. Såväl som till alla stationära konsoler, PC samt DS och PSP. Nu kommer det bara till Playstation 3 i Juni. De andra formaten får vänta till senare i år.

Fast det här gäller bara i Europa. I USA kommer spelet att släppas till alla format redan i Juni.


Ett riktigt tråkigt beslut tycker jag. Jag förstår ju utvecklarna. De har ju med all säkerhet fått en rejäl penningsumma av Sony för den här dealen. Men för oss spelare är det ju inte roligt att en månad innan release få reda på att spelet inte kommer att komma förrän flera månader senare.

Men för dig som har en Playstation 3 så blir det till att jaga spöken den 19 juni som planerat.


så nu är min fråga då vad tycker ni andra här på whoa om det hära?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.