I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2009-05-20 19:52

Problem med PSN

Jag förstår inte.. När jag försöker registrera mig på PSN så säger den bara

''The sign-in ID and password combination is not correct''

Hur fan kan det gå så när jag skriver min egen e-mail adress och ett lösen till PSN?

Dessutom så råkade jag välja fel i ålders skitet så allt gick bara snett vafan!!

2009-05-20 20:12
Fixade den dära föräldrarkontroll grejen nu men jag har fortfarande problemet med att den säger ''The e-mail address cannot be used. Please try again ''

Admin

2009-05-21 00:41
Är det verkligen rätt lösenord och så? Ibland glömmer man... Annars kan du ju gå hit, klicka på log in och forgot password.

Annars är det väl bara skapa ett nytt konto. Åtminstone om du inte har spelat särskilt mycket än så förlorar du inga grejer.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2009-05-21 01:14
Nytt konto? På PSN? Har ju aldrig registrerat mig dära så förstår inte varför den säger så.. Om det nu skulle va så, så måste jag ha registrerat mig dära nångång för länge sen när jag ville utforska mer med min PSP.

2009-05-21 01:21
Fan va skumt..Kan inte använda min hotmail som jag har nu..Men fick en email notification till mitt gamla hotmail som jag testade och skriva in dära.. Gåre och ändra på sin e-mail senare eller?