Diablo2 (i väntan på 3an)
Drog igång igen efter några års uppehåll, och det är ta mig fan lika kul fortfarande! Har bara en lvl 80 cold sorc än så länge, Tänkte bara kolla om de är fler som spelar atm?
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
jag har nog ett acc med nån gubbe på, fast det är nog på NL. Men hade jag kommit åt ett d2 så hade jag kunnat ge bort items.,.
be the change
Lirar just nu för fullt. Acc: 3VoL.Reaper char: Jonta Expansion Ladder Adda!
Helvete vad jag behöver en hyffsad yxa, ingen som har ngt? Menar inte ngt värdefullt Unique. utan bara med dmg. Är lvl 52 barb
håller på me en ny sorc, pure blizz me maxad dmg, behöver i princip en hel gear xD just nu kan jag int komma in på realmen.... :@ acc name // Rikat char Blizcore
oneoo ladder eller nonladder?
be the change
ladder ofc
Aight, jag håller på installera diablo nu, jag ska ha 100 enigmas innan månadens slut, sen kan jag nog sponsra :)
be the change
hehe laddar reset i slutet av månaden;)
JackVegas Durå? one of us or one of them?
Har NL gubbar men har ju inte spelat på ett par år :) Men ok, efter ladderreseten är det väl dags att botta då! PUSS
be the change
blev ett par lvls idag 67 närmre bestämt.
Varför ens spela nu om det är laddereset snart ;<
be the change
why not?
Då får du ju ändå börja om :D
be the change
ladder reset då är det kanske värt att börja spela igen. Too bad Battle.net har bannat min ip pga telia idioti.
"Jag vill också ha ett svart hål, istället för papperskorgen."
haha de är ju telia som har hand om b-net:P
Lirar ni aldrig? :P
Jag lirar fan alltid, skulle behöva en boost genom act 3 och 4 normal, nån som e sugen?
jag kör lite ladder nu, är lvl 20 ^^ går igenom spelet med en mate haha ^^ act3 ftw
be the change
man blir ju boostad genom hela spelet norm nm o hell på lvl 1 sen kör man bara diabloruns hell;)
roligare att bara köra igenom spelet och gå igenom, fan sjukt skoj! btw, ingen som har ett svärd till en zeal-pala på lvl 25? ^^
be the change
JackVegas- Hmm.. inge svärd. Dock en sköld som ger + till alla palaskills om du är intresserad
inte en enda hc spelare? grymt besviken
ge mig din månadspeng
hehe har redan en bra sköld sorry :)
be the change
Fan, blev astaggad på att lira d2, fast mina skivor & grejer är borta. Går det att köpa cd-keys online någonstans? Det är så långt till närmaste spelbutik från mig, och jag skulle vilja spela snarast... (i-landsproblem)
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
har börjat lira igen... någon som har lust att ge lite items eller boost till en druid? non-hc ladder.
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Hardcore ffs, vad håller ni på med:(
Har börjat lira nu. Men jag suger, så nån får gärna hjälpa mig. Ni kan ju adda mig på friendlist: /f a sholiboba, för det suger och lira själv.