Nytt Mega64 klipp feat. Hideo Kojima
Tänkte att fler skulle förstå/uppskatta det roliga med det här klippet här än på Webbsidor forumet. Först bör man ha sett detta om man inte redan har gjort det: ..och här är det nya klippet: Lägg märke till snubben de stöter till vid 1:20 haha Den som gissar rätt på vem det är utan att fuska får ett automatvapen med inbyggd motorsåg!
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
haha kul att kojima hänger på^^ det är Cliffy b btw!
Producent
2009-03-30 22:50
haha, jävligt awesome faktiskt
jag gillar när link kommer fram :)
Get Random!
Hahha kul att Hideo var me!
Vad är grejen?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hehe ja precis det var bara halvroligt ?
http://www.aktivdemokrati.se/
haha skönt att hideo glider me, fan synd att inte cliff hade motorsågen me sig så han kunde jaga dom.
thundercooperfuckinbird
Så dom kutar in i spelskapare klädda som fucktards i video 1 sen springer dom in i cliffy b (spelvärldens största smygbög) klädda som ninjor? Märks ju att du rockar ps3 när du tycker detta är underhållande... har sett mer underhållande saker hända i lobbys på xbox.... :D
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Så blir jag när jag tänker på dina videos...
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Det är kul om man vet vilka personerna är. Dessutom förstår jag inte hur de lyckas få med dessa spelskapare i deras videos :)
Nej, det är inte alls kul. Det ser ut som ett värdelöst dåligt dolda kameran program, där vuxna människor TROR att de är roliga när de skuttar omkring som Super Mario Bros. Skittråkigt, faktiskt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
värdelöst dåligt dolda kameran program haha, snacka om att inte ha fattat grejen.
Det du säger är inte det roliga och det är inte ens i närheten av vad det handlar om.
Det är att ett par vanliga youtubeidioter som brukar spela in sig själva när de är utklädda till tvspelsfigurer och springer omkring bland vanligt folk på stan (inte speciellt kul) MEN plötsligt i ett av avsnitten de lade upp(det första jag länkade) så springer de in i Shigeru Miyamoto, skaparen av Super Mario, Zelda osv.
Igår slängde de upp ett nytt klipp där de springer omkring utklädda till Metal Gear Solid karaktärer och denna gången springer de in i Hideo Kojima(skaparen av MGS).
Istället för att göra som Miyamoto och kolla snett på dom så väljer han istället att springa omkring och leka med dom :) Dessutom så springer de in i Cliffy B(gears of war) som blir sur.
Är det inte din typ av humor så feel free att fortsätta gnälla i tråden om hur det inte är kul, vad det nu än är du får ut av det. Nu kan du i alla fall gnälla över rätt saker :)
Altid en massa negativt från Dieallot
Inkognito-One P17: pff han är en jävligt lycklig individ må jag säga marvingaye: Du skriver så mycket som inte behövdes skrivas! TLDR
doggson P23 Jo, förstår att det är svårt för dig att att hålla koncentrationen så länge. Ska slänga in lite internetslang nästa gång.
marvingaye: Jag har inte Damp/Adhd! det sa dom iaf på Huddinge sjukhus när jag gjorde min undersökning :D Ta InTe Ut DiN iLzKa På MiG!!11
hahah ok då, så länge du har det på papper så tror jag dig.
Det är att ett par vanliga youtubeidioter som brukar spela in sig själva när de är utklädda till tvspelsfigurer och springer omkring bland vanligt folk på stan (inte speciellt kul) MEN de har lyckats få med en och annan tv-spelsskapare.
Jättekul.
haha det är ju killen bakom gears of war ju, han som har nått polkst konstigt efternamn.. på 1:20
BIT POP is taking over klockan 8
Alltså, är du dum med flit?
Dieallot=negativ dampunge HAHA
BIT POP is taking over klockan 8
kamel P17 word!
Get Random!
Haha, knatteligan rustar upp.
Jag tyckte dem var roliga.. Speciellt "Cancel all my appointments" :D