I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

hjälp! vill spela megaman 9 på mitt 360!

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

   

2009-01-15 02:33

hjälp! vill spela megaman 9 på mitt 360!

Hallå!

Jag har ett flashat 360 och undrar ifall det ändå går att skaffa Megaman 9 via Live Silver eller den där gratistjänsten dom tydligen har(vilket jag fick reda på idag efter att ha klagat massor över att folk som inte har tid och lust att skaffa live måste betala för live för att få spela Megaman 9) heter?

Egentligen är dom enda spelen jag vill spela på mitt 360 Megaman 9, Fight Night Round 3 och det uppkommande Fight Night Round 4, så jag har inte nåt direkt behov av att kunna spela massa spel. Kommer förmodligen köpa UFC-spelet när det kommer ut, trotts att det antagligen kommer suga.

Om det inte går att få Megaman 9 på sitt flashade 360 på några omständigheter annat än att flasha tillbaka - Finns det någon i närheten av Karlstad som är sugna på att byta sina icke flashade 360 premium emot ett flashat?

Vore iofs hyggligt om ni hade Megaman 9 på Xboxet också då jag faktiskt fick punga ut en bunt stålars för flashning osv, för att sedan inse att jag faktiskt inte gillar nya spel.

För övrigt hoppas jag det släpps fler Megaman-spel av samma typ - och för guds skull, utan den där uppladdningsfunktionen på bustern som introducerades i Megaman 4!

Diskutera. Vad anser ni? Vad tror ni? Nå? Megaman!

PEACE