I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-12-20 22:50

lite hjälp tack!!

mitt xbox stängs av automatiskt efter att man har spelat en stund och så blinkar det rött i en halv cirkel... någon som vet vad man ska göra??

Moderator

2008-12-21 00:22
Är det bara två lampor som lyser rött? Isåfall är jag osäker på vad det kan vara för fel. Är det däremot tre så har du antagligen råkat ut för "Ring of Death", och då är det inte mycket mer att göra än att skicka iväg boxen, tyvärr.

Ring of Death
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_

2008-12-21 00:36
överhettat? xD ... glapp i kabeln till tvn?

lånar tråden lite..

mitt xbox vill inte spela upp alla låtar på min iPod.. vara de från 1-9,A-B typ :S .. sjukt cp .. jag kan spela upp de andra manuellt men trycker jag spela alla vill den inte...
Get Random!

2008-12-21 02:07
ok tack iaf

2008-12-21 11:48
King_phil: för att xboxen spelar typ max 100 låtar eller något i samma playlist har jag för mig.

Så det var ovanligt läskigt och cp

www.xbox.com förövrigt
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2008-12-22 12:48
största anledningen till att man bör avstå från xbox360 är just detta rings of death...polarn hade det efter ett tag o eftersom boxen va flashad så fick han leta på nätet o fixa me kylningen, bl.a. så satte han in 4 st små suddigummin i den för o få den kallare ;) hehe..sen funka den ett nån månad för att sen dö igen ;) jävla pill..

nä kör på japanernas ps3a, den krånglar aldrig :)

2008-12-22 13:26
Om man flashar en konsol och den sen dör får man skylla sig själv.

VET DU VAD JAG GÖR NÄR MIN KONSOL DÖR? skickar den till tyskland och får tillbaks den 1-2 veckor senare.

Men kör ps3 om du känner för det
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2008-12-23 01:28
går lika bra att skicka en flashad oxå :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-23 10:23
Om man har fin flashad, får ju vara lite budget i den då :)

Dieallot

2008-12-23 16:05
flashar man den själv .. så behöver man bara vara lite försiktig med klistermärket :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.