I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-12-16 20:56

Gammalt Alien-spel

Någon som kommer ihåg det gamla "klick-spelet" som baserades på filmerna? Man började på ett rymdskepp och skulle sen hitta saker för att komma vidare etc. Blir galen, måste hitta det.

Is Wayne Brady gonna have to choke a bitch?

2008-12-16 22:52
Snett uppifrån? hette väl nåt med invasion, blev helt tokig på det eftersom jag aldrig såg nån alien, bara deras skott som pawnade mig från skuggan
du är kär i mig.

2008-12-17 09:08
UFO?
tut!

2008-12-17 20:48
fanns ju ett till SNES men det var ju mer plattform i 2D, lär väl inte vara det du tänker på..
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.

2008-12-17 21:19
Nej alltså med aliens menar jag de som är med i filmerna med Sigourney Weaver (stavning?). De med syra i ådrorna och allt det där. Jag har för mig att man såg från olika vinklar i varje rum men aldrig i första person. Jag var bara en liten påg när jag spelade det så det enda jag kommer ihåg är att man vid något tillfälle befann sig i ett lunchrum

2008-12-17 23:47
mögen P20

låter som det jag menade, men det var sett från sidan i 2d som sagt.. går det inte att googla då?

2008-12-17 23:49
Länk till http://members.tripod.com/CORP_HICKS/videogames.html

Alla spel släppta som handlar om "Alien".. knock yourself out..

2008-12-18 13:39
Simba

Nope inget av dem. Har letat överallt nu men hittar det inte så jag lägger ner projektet.