I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2008-11-10 16:04

xbox 360

Ska inhandla ett xbox 360 med 60gigabite på game jag får med headsett 1kontroll + båda gears of war spelen, kostar 2790kr Tänkte kolla omd eär värt det?

det finns ju ett xbox 360 med typ 120gig ska ja spara till de eller räcker de med 60gig? Och är gears of war spelen bra? för det är ett paketpris så ja får gears of war 1 och gears of war 2 med i paketet + xboxet 1kontroll och headsett och 1månad live.

Sen så kommer ja inte flasha eller chippa för ja kommer köpa minna spel då ja tycker de är värdare så ja spelar klart spelen och inte har 100 spel.

men villket xbox skulle ni köpt skulle ni köpt de paketet om ni hade pengar? eller vet ni något bättre ställe som har bättre paket. Och jag vill inte ha lego spelet och kungfupanda som alla andra paket har.

borde jag köpa 1 extra kontroll också så ja har 2 kontroller eller är gears of war ett spel man bara kan spela 1 ?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.