I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Zelda - Minish Cap.

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

   
Producent

2008-11-07 19:40

Zelda - Minish Cap.

så. jag in depth-varvar det spelet nu. och det fattas TVÅ hjärtfjärdedelar. jag har tagit precis alla som jag vet Spoilerutom den man får när man har samlat kärringens cuccos. (ja inklusive den som man får om man samlar alla figuriner)

så ge mig tips på några hjärtdelar som man brukar glömma av. det är alltså bara en av dom som jag inte vet vart jag hittar den. jag komemr bli helt galen om jag ska gå runt till precis varje spot och kolla. :(

det är förövrigt det enda jag har kvar i spelet :D har både tinglemedaljen, alal tigerscrolls och updates, inklusive alla joy butterflies och blablalb och carlovs medalj. HURRA! :D

eftersom jag är en sådan mästare så får ni fråga mig. jag är typ som en levande walkthrough på det spelet. men jag vill också ha tips om vart ajg ska leta efter den där sista hjärtbiten någonstans.

"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."