I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vart köper man PS3 billigast ?

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

   

2008-11-03 10:28

Vart köper man PS3 billigast ?

Ja som rubriken lyder, vart köper man PS3 billigast ? är billigast å importera från asien eller USA eller hur gör man ?? vad är det för skillnad föresten ? vet att spelen inte är regionskodade men vissa BR-filmer är, men det spelar ingen roll för ja kommer iaf inte köpa BR-Filmer... Har även hört att på den japanska konsollen så är det inge blood i Uncharted till exempel ? nån som kan förklara för mig vad jag förlorar om jag köper en från japan, eller om det är skillnad på om ja köper den i hongkong elelr USA ?

Är grymt görvirrad när det kommer till det här, och jag är fattig/snål så ja... om nån skulle kunna reda ut alla mina funderingar och förklara för mig...

För övrigt frå ni gärna tipsa om sidor som skickar till sverige isåfall som är säkra, som ni har egen eller nån kompis erfarenhet av..eller om ni känner nån som kan skicka ett som bor på ett sådant ställe....

Tack för mig !

Det blir ingen extra sång, vi är klara – hej då