I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Saints row 2 [Xbox360/PS3/PC]

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

   

2008-10-15 18:30

Saints row 2 [Xbox360/PS3/PC]

Dags att starta en tråd nu när det är 2 dagar kvar till release.

Story:
Det har gått femton år sen ditt gamla Saints-team förrådde dig. När du vaknar upp ur din koma för första gången sen den ödesdigra dagen finner du Stilwater som du en gång styrde i kaos. Främmande gäng har tagit över din verksamhet och pengagalna företag har ödelagt ditt en gång så stolta hem på 3rd Street. Övergiven och med ett oigenkännligt och ärrat ansikte söker du upp en plastikkirurg för att kunna inleda ditt nya liv på Stilwaters gator.

Vad du kan förvänta dig:
40 Olika vapen, Allt ifrån dom vanliga pistolerna till saker som slägga,svärd och sist men inte minst självklart rocket launchers. Du kan även rycka upp stolpar och ta soptunnor och kasta på folk.

18 Aktiviter. Du kan göra allt ifrån att vara taxi chaffis till gå med i en fight club, om du tröttnar på det varför inte glida runt i en bajsbil och spruta ner folk? its all up to you

Coop: Både online och system link coop stödjs, du kan även göra alla uppdrag/aktiviteter i coop utan limitations

(INTE 2 PERS PÅ SAMMA SKÄRM)

Otroligt mycket customization: Du kan pimpa ditt utseende, pimpa ditt crib, pimpa ditt gäng och pimpa dina fordon (bilar/Mc 100% säkert, flygplan dunno)

Köpa affärer: Yes precis som i dom bra Gta spelen kan du även köpa affärer som gör att du får in extra kosing, du kan även köpa en hangar för att stasha dina flygplan

Fordon:
Fyrhjulingar/Cross/Mc/Jetskis/Helikoptrar/Båtar/Flygplan. För att inte glömma fordonet som poppar upp om du trycker in #7266837 på mobilen :) (Ska inte disabla achievements men är inte 100% Testa på egen risk)

Random saker
Basejumping är inlagt som ett slags minispel, du har även en fallskärm när du hoppar från flygplan/helis till skillnad från Nico Bellic

olika fightingstilar, du kan välja mellan ett par olika fighting som varierar från typ wrestling liknande till den sedvanliga Kung fu stylen.

Dags för käk får fylla på mer senare :)

fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot