Little Big Planet BETA [PS3]
http://gamers.eurogamer.net//giveaways.php?id=24&flush=true SKYNDA!
jagvillocksåhaenblog.com
Skivsamlare
2008-09-23 19:30
Producent
2008-09-23 19:39
funkar ju inte :( :(:(:(
Lil_H..
Jo då There are currently 4561 keys remaining for this giveaway.
jagvillocksåhaenblog.com
Aaaah, "Fel vid sidhämtning"!? Tack för denna tråden btw..
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Som sagt, fungerar. Bara fortsätta köra tills sidan går igång.
jagvillocksåhaenblog.com
Sidan går fruktansvärt långsamt. Kan tänka mig att det är ganska mycket trafik. :S
Bara o uppdatera hela tiden eller tills det funkar?
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Ja. 2670 keys kvar. Börjar försvinna nu.
jagvillocksåhaenblog.com
Oh shi... Undrar om man kan ha turen idag.
Ja, jag kom in på registreringsformuläret, men det vill inte gå med på att jag har skrivit in användarnamn, mail och lösen. Så, ingen registrering för mig. :(
Står att jag inte har fyllt i mitt password riktigt.. men det har jag..
bah får inte fram den, orkar inte längre=/ får väl vänta tills det släpps helt enkelt...
Det är ju det som är grejjen. Det verkar rätt trist, och att få en gratis beta nu hade kunnat knuffa mig över LBP kanten. Får jag det inte nu kommer jag med all sannolikhet inte skaffa det. :)
Skivsamlare
2008-09-23 21:24
har suttit och uppdaterat på sidan i evigheter nu, är medlem nu och håller på att logga för beta men sidan vill sig inte... antiklimax
fair enough..
Den verkar ju fungera bättre nu? Fan vad grymt det är haha.
jagvillocksåhaenblog.com
Ja lite bättre.. Men inte så bra så att jag kan skaffa ett account.
Jag lyckades få ett Account till slut, men nu är det i princip omöjligt att logga in.
Skivsamlare
2008-09-23 22:06
Yes, fick en nyckel!
fair enough..
Kloak Hur många fanns det kvar när du fick din?
sitter och trycker F5 som en dåre. helvete då :(
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Haha! Jag fick en nu. 26 keys kvar. Skynda skynda!
haha men va fan. 26 har inte ens fått upp account sidan än
Varför vill man ha beta för? Blir ju inte lika mycket julaftonskänsla som när fullversionen väl släpps då :)
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
För att man kanske inte är 100 på om man ens vill ha spelet :)
Häda inte!
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Jag älskar detta spel.
jagvillocksåhaenblog.com
potatissuger Spelet ser faktiskt ordentligt trist ut om man kollar på filmerna som släppts. En serie minispel i plattformsmekanik, liksom. Det tilltalar inte mig särskilt mycket.
Jag tycker det ser asfett ut. Kommer aldrig tröttna på att bygga egna banor, för er som spelat boomblox till wii så hajar ni vad jag menar. Och lbp är tusen gånger fetare än boomblox
Omen Det är ju fysikmotorn i kombination med oändliga möjligheter att släppa lös sin kreativitet som är tilltalande med det här spelet. Spelet blir vad man gör det till, har man ingen fantasi så blir det antagligen jävligt trist :)
potatissuger P21 Häda inte! haha jag kommer ju att skaffa det förr eller senare. Men som det ser ut nu så har inte LBP övertygat mig att köpa det ist för fallout 3 nu i oktober. Att beta-testa det skulle kanske övertygat mig, men nu får jag aldrig veta. Stog "registration closed" när jag väl kom fram och nu är alla keys slut. sadface.jpg
Att inköpa båda spelen under samma månad blir nog lite overkill. Känns som att fallout 3 kommer hålla mig tillräckligt upptagen ändå nu ett tag :)
Detta är fantastiskt. Det bästa jag spelat på jag vet inte hur länge. Vilken vecka. Först detta och sen WipEout HD i morgon.
jagvillocksåhaenblog.com
Tell me more tell me more!
du är kär i mig.
Wipeout HD blir grymt imon. =)
Fan att jag missade detta.. Får hoppas på gamereactors utlottning istället
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Haha vad ska jag berätta? Det är bättre än vad man hoppats på. :D WipEout HD i morgon blir riktigt nice ja.
jagvillocksåhaenblog.com
wipeoutHD! ett definitivt köp. helvete vad kul det ska bli :) har säkert spelat psn spel lika mkt som "riktiga" spel nu på senaste superstardust hd, bc:rearmed, pixeljunk monsters, eden, flow etc
Wipeout HD javisst! Lite synd dock med bara 8 banor men eftersom det är så billigt och tydligen ska vara så snyggt att man gråter och det faktum att jag älska wipeout spelen till ps så blir det ett klart köp
Det är ju även online så. 8 banor är inte så jävla lite. Var väl fan mindre när man köpte Ridge Racer till PlayStation för en femhundring en gång i tiden? :D
jagvillocksåhaenblog.com
ja 8 banor låter okej :) med tanke på priset är det ju ett rån sen kan man ju visst köra dom i reverse också osv höhö
Midas P26 ja jo det är väl inte så lite egentligen men jag hade hoppats på många fler helt enkelt. Äh på den tiden så var det bara kul att köra bil och då spela inte banmängden eller utseendet någon roll xD
Hur går det till när man får en betanyckel, vart "trycker man in den" ? :)
Skivsamlare
2008-09-25 10:56
Syer P23 på account manager på ps3an så finns det ett val som heter nått i stil med med "använd kampanjkod". knappar man in koden man fick så börjar det tankas. Media Molecule har gått ut med att betan är daterad, tydligen finns massa nya funktioner och ett bättre system för att betygsätta andras banor. Satt klistrad framför spelet igår, det är så sjukt beroendeframkallande.
fair enough..
Är detta under PSN fliken i XMB eller? Jag hittar det inte isf.. Har ingen kod men har alltid undrat vart man trycker in den..
Skivsamlare
2008-09-25 13:05
Om du går längst till höger i XBM, till din användarprofil och trycker triangel så kan du välja account manager
fair enough..
Både 1Up.com och Gamepro.com delar ut beta-keys nu! Är med i tävlingarna om en kod på båda sidorna nu!
Yess jag vann precis en betakey genom gamereactor.se :D
Grymt! Jag har inte spelat så mycket efter att Killzone 2 beta kom, eftersom detta spel kommer om typ tre veckor. Killzone 2 kommer ju nästa år så man får passa på lite.
jagvillocksåhaenblog.com