I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

S.T.A.L.K.E.R Clear Sky

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2008-09-20 20:25

S.T.A.L.K.E.R Clear Sky

Har någon här spelat detta spelet än?. Jag menar, jag älskade S.T.A.L.K.E.R Shadow of Chernobyl, kommer jag att älska detta spelet också? :).

Funderar på att hooka detta nästa helg.

*snaark*

2008-09-21 11:29
dåligt , varken blod el skotthål , kommer floppa . Vänta på FarCry2 ist

Poet

2008-09-21 11:32
Hur i helvetet kan man göra ett spel idag och inte ta med blod eller skotthål. Jävla dårar...
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop
http://arspedia.org/wiki/Babylon
http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb

2008-09-21 16:54
Jag väntar självklart på Farcry 2, och kommer absolut köpa det hehe, men är det likt Shadow of Chernobyl?
*snaark*

2008-09-21 18:19
det är typ som en expansion till shadow of chernobyl så du kommer nog gilla det om du gillade det första s.t.a.l.k.e.r spelet
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2008-09-21 19:22
Det är ju en "fristående STALKER" enligt de på EBgames osv. men om det är som en expansion så kommer jag att ÄLSKA det med andra ord ^^. Tackar för infon, då blire att hooka det :). Sedan FarCry2 när det kommer också, ofc hehe.
*snaark*

2008-09-21 21:20
det är exakt som stalker, fast bättre gameplaymoment, mer rpg, du kan exempelvis uppgradera vapen och gear mkt bättre... atmosfären är fortf ett frågetecken för mig, men det blir väl roligare när man kommer ut ur träsket. tycker det är lika kul som ettan, som jag älskade sjukt mkt.
du är kär i mig.

2008-09-21 22:30
furder P18

Ja precis, det är ett fristående spel men det är väldigt likt första spelet så det var det jag menade med "som en expansion" så jag tror du kommer gilla det här med :)

jävligt bra spel f.ö, både clear sky och shadow of chernobyl.

Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2008-09-21 22:45
Marvingaye; Jo, det förstod jag att du menade :). Berättade bara för folket som kanske går in här och kollar upp vad som skrivs här, så de vet :)
*snaark*

2008-09-23 22:36
Riktigt skönt spel, men har fastnat i agopron tunneln där det PSY-monstret och massa andra vålnader finns. Uppdraget man får är "destroy the mutants" men lyckas inte göra ett dugg och dör hela tiden. Någon som vet hur jag kommer förbi?

Startade upp frizon.info runt 99 med två andra som brann för svensk hiphop. Facklan är överlämnad. Men lyckades bli en bit av svensk hiphop-historia.

2008-09-23 23:23
Jag håller just nu på att jaga stalkern genom red forest och skall typ döda en massa bandits och springa genom någon stad efter jag har tagit mig igenom skogen haha.

Sammi P31; I vilken del av världen är det questet?
*snaark*

2008-09-24 10:21
jo det är fan roligt nu, fetare quests osv, men jag gillade ändå shadow of chernobyl mer, har en mycket bättre atmosfär och är mer creepy
du är kär i mig.
Groupie

2009-01-03 19:51
jag har spelat de här spelaet i nån dag nu och kommit precis efter de sammi skrev i tråden och nu sitter jag fast.
Hur fan lägger man sig ner? jag kan inte se något i kontrollerna och har tryckt på alla knappar men lyckas inte hitta något.
så nån som vet hur man lägger sig ner eller har jag sprungit åt helvete fel?
..

2009-01-04 20:45
man kan väl inte lägga sig ner?
du är kär i mig.
Groupie

2009-01-05 12:58
kanske inte jag uptäckte sen att jag sprang åt fel håll och va tvungen att skynda mig.
..