I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Sökes] Xbox 360 co-op spel

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

   

2008-07-30 17:48

[Sökes] Xbox 360 co-op spel

Jag har tröttnat på i stort sett alla spel jag har atm, så tänkte införskaffa något nytt att lira med brorsan. Eftersom han är 8 bast så kanske det inte funkar att skaffa allt för gritty spel, och jag har fått hjärnsläpp så kommer inte på något speciellt.

Men iaf spelen vi har klarat hittils som ni inte behöver tipsa om:

Lego indiana jones
lego star wars 2+ the ultimage saga
marvel ultimate alliance
Halo 3

Vet att liknande trådar varit uppe tidigare men man får snabbast svar när man iaf skriver några guidelinjer.

Han gillar star wars och lirar battlefront rätt mycket på sin ps2, eller njae han är besatt av star wars.

Inge Gears of war pga att jag enbart har hardcore och insane kvar och då vill jag ha en partner som inte melee:ar ihjäl allt :P

Kan va vad som helst, puttenuttigt hoppa runt och samla skit, eller springa runt och skjuta elakingar. Så länge det har en solid Co-op som är nice att spela.

Puss!

fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot