I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Postal 2 och postal 3, vad tycker folk igentligen?

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2008-07-10 02:10

Postal 2 och postal 3, vad tycker folk igentligen?

Tjena, har fått se mycket negativt om spelet Postal 2 på spelforum som jag brukar hänga på, vissa tycker det är sjukt och borde bannlysas helt.
Skulle vara kul o få veta vad folk på whoa tycker om spelet och om uppföljaren postal 3.

Själv ser jag inget fel med att knalla runt och döda folk i spel - eftersom det inte är på riktigt
och har svårt att tro att man kan bli psykiskt sjuk av att spela tv-spel även om det finns sånna fall..
ser framemot postal 3 som fan, ska bli kul att få uppleva en massa spel timmar framför datorn/konsoll med bättre grafik :)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-10 02:59
postal är soft man får at det med en nypppa salt
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br>
inte målaren tillståndet

2008-07-10 10:53
Postal är kul som fan och ser också fram emot 3an. Förstor mig inte på folk som vill bannlysa spel alls faktiskt. Helt jävla idiotiskt ingen tvingar dom att spela eller äns kolla åt spelens håll.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-10 12:21
Saken är den att de vuxna som aldrig spelar inte vet vad de snackar om.
Postal 2 är bland de roligaste spelen som finns.

Postal 3 ser grymt snyggt ut, fast jag gillar mer first shootem up stilen på 2:an.

Längtar till filmen!

2008-07-10 17:02
Postal 2 är ett av de värdelösaste spelen jag spelat. Kul i ungefär 10 minuter.

2008-07-10 23:12
Vilka minnen man har till Postal 2 =) Bara bra minnen. Förutom att laddningstiden var skrämmande =(

De roliga är ju att man kan klara spelet utan att döda nån om man vill =)

Roligast var ju att pissa folk i ansiktet eller dränka dom i bensin och jaga dom med tändstickor, haha =D

Hoppas 3an blir minst lika roligt

2008-07-11 00:12
Ser fram emot Postal 3 på xbox :)
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2008-07-11 18:54
somsagt spelet ar kul i 1timme

2008-07-14 15:28
1:an var kul :P 2:an var kul men expansionen till 2:an var inte så jätte kul om ja minns rätt, men ett sjukt roligt spel om man vill bli av med ltie aggressioner ;D visste inte att 3:an skulle komma så ja vart överlycklig nu :) Droppa gärna datum och konsoller den kommer till om nån har tid :) och tack för infon !
Det blir ingen extra sång, vi är klara – hej då

2008-07-14 18:21
Tha_SlaYer

Det släpps 4:e kvartalet 2008 till pc och xbox 360
AIK AIK AIK

2008-07-15 03:35
älskar 2:an, så mycket sjukheter packade i ett så litet spel. the gimp är ett guldkorn på klubben. man varvar ju det tyvärr på 3 timmar.

åh nu fick jag flashbacks.. alla rednecks, kyrkan som attackeras av terrorister, föräldrarna som demonstrerar mot våldsamma datorspel.. :D

2008-07-15 14:53
Här är en gameplay på 3:an Länk till http://www.gametrailers.com/player/22863.html
Kommer ut till pc xb360 ps3

2008-07-18 12:45
Jag minns att jag garvade när jag körde Postal 2 i mina yngre år...tog det inte så jätteseriöst. Kände mig bara som protagonisten (eller antagonisten) i en fjantig b-film.
A historian is a prophet in reverse

2008-07-18 13:31
så jävla klockrent att man kan använda katten som ljuddämpare ^^

2008-07-18 13:47
meowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeowmeow på Colten. :D
A historian is a prophet in reverse