I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Zelda kränker Whoaiter

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2008-06-17 20:54

Zelda kränker Whoaiter

Jag som har spelat Zelda sen det var på 1-bitars nintendo, okej kanske inte 1, men 8 i alla fall, och känner att jag och Link har hängt ihop i många år och trodde att Nintendo verkligen brydde sig om mig känner mig nu djupt kränkt. Hur man kan säga så oförskämda saker i ett spel är för mig obegripligt!

Vad jag pratar om? Jag pratar om det här: Whoa-ho.

Whoa-ho!? Jag hänger inte ens ofta här längre och hur kunde de veta det, det är ju en av mina mörka hemligheter. Jag är säker på att det har med den här FRA-lagen att göra.

Men jag kan minsan söka rätt på en Advokat på eniro ( Ja, det hade låtit hotfullare om jag kände nån, eller hade en brorsa som var advokat, men jag har inte det så jag får hota så gott jag kan. ) och så ska jag stämma skiten ur Nintendo, eller Link, Zelda eller Midna eller den fiskätande snömannen.. eller allihop!

Jag och min -Eniroadvokat ska segra.

Time flies like an arrow. Fruit flies like a banana.
Moderator

2008-06-17 21:16
Länken fungerar inte för mig, kanske samma för andra?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2008-06-17 21:27
Whoa-ho!? Jag hänger inte ens ofta här längre och hur kunde de veta det, det är ju en av mina mörka hemligheter. Jag är säker på att det har med den här FRA-lagen att göra.

hahahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-17 21:29
haha. fan va kränkande
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2008-06-17 23:38
Hahaha, VA?!
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...

2008-06-17 23:41
hahaha
http://felidae-music.com
Poet

2008-06-17 23:45
Jävla Zelda. Nu är det JAG som eldar upp mina alv-öron!
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop
http://arspedia.org/wiki/Babylon
http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb

2008-06-18 12:47
Oh noes!

2008-06-18 13:37
Jag diggar att det är en tradera annons som annonserar ut ''Zelda till kanonpris! lägg ditt bud idag.''
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare

2008-06-18 15:00
haahha
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

Producent

2008-06-20 16:49

2008-06-22 16:40
Jag vet hur det känns! Men det är inte försent att stoppa detta!

Stoppa FRA !

2008-06-22 16:53
Men herregud. Vem fan bryr sig om FRA-lagen. Ingen verkar ju veta vad den innebär.
Beat the odds like an abusive freak show owner

2008-06-22 17:18
Vah! Ser du inte vad som har hänt Kallio P39 ??

2008-06-25 22:12
Jamen precis! Jag blev kallad ett whoa-ho, helt utan anledning! Det är det som FRA-lagen innebär, den spionerar på vad vi gör, var vi hänger och sen när man minst anar det hackar de sig in i våra spel-konsoler och kränker oss.

Så här står det ordagrant i lagen §19 FRA får helt utan anledning kränka vem som helst på hur lösa grunder som helst. kom jag ihåg att skriva helt utan anledning.. ja det gjorde jag visst. Och om någon ifrågasätter denna lag skall denne någon kallas fosterlands-svikare och pryglas med hjälp av en iller och två sånna där lakritsremmar, sånna där stora långa som de säljer på marknader och sånt. Om sedan fosterland-svikaren inte slutar gnälla om rättigheter så ska alla hans eller hennes tidigare sexuella kontakter få gratis öl en hel kväll och en hel natt och de ska bara prata om fosterlands-svikaren. hela kvällen.

Ja, det är läskigt, men det är exakt så det står. Som OM jag inte skulle veta vad den innebär. idiii.

Time flies like an arrow. Fruit flies like a banana.

2008-06-26 07:48
Haha så bra tråd denna =D

2008-06-30 14:14
FRA är i farten!!!!!! De har till och med nått Zelda! sjuuuuukt... btw de spelet är underbart ^^ stay up playa!
I don't know why weed ain't legal, but aspirin is legal. But if you take 13 of them motherfuckers it will be your last headache.

2008-06-30 21:39
Jag lider med dig man.

2008-07-21 22:47
we are on to you mr. statsminister!

2008-07-25 15:32
åh vad jag saknar zelda!!
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!

2008-07-26 23:11
Ja det var ju kul...